logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS i KSW przedłużają kontrakt

  PR 19.03.2019, przeczytano 160 razy
ilustracjastrzałka

STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-i-ksw-przedluzaja-kontrakt,381708,artykul.html

- STS wspiera cały polski sport i dlatego jesteśmy coraz częściej obecni nie tylko na piłkarskich stadionach, ale także arenach, gdzie odbywają się największe sportowe wydarzenia. Zresztą swoje działania od zawsze koncentrujemy wokół kibiców, którzy są dla nas najważniejszą elementem świata sportu. KSW ma w Polsce wierną rzeszę fanów, zależy nam, by być częścią tej społeczności. Dotychczasowa współpraca pozwoliła nam osiągnąć założone wcześniej cele biznesowe, w związku z tym zdecydowaliśmy się przedłużyć ją o kolejny rok – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

- Liderzy w swoich branżach powinni współpracować – to zawsze droga to biznesowej synergii i rozwoju całego rynku. Dzięki ekspansji KSW, MMA to dziś obok piłki nożnej i siatkówki najszerzej oglądana dyscyplina w Polsce, zarówno pod względem liczebności widzów na wydarzeniach, jak i potężnej oglądalności PPV – decyzja STS o wejściu w tej segment jest zatem naturalna. W KSW, wraz z rozwojem na kolejne gałęzie biznesu, stawiamy nieustannie na rozszerzanie partnerstw biznesowych – dlatego jest mi niezmiernie miło móc podpisać kolejny roczny kontrakt z największą firmą bukmacherską w kraju. Nasza umowa obowiązuje 24 miesiące, ale nasze deklaracje wykraczają poza te ramy i są długoterminowe – mówi Martin Lewandowski, dyrektor generalny Federacji KSW.

Zgodnie z warunkami umowy – poza tytułem oficjalnego bukmachera KSW – współpraca pozwala STS na ekspozycję marki w trakcie co najmniej 5 kolejnych gal. Logo bukmachera pojawi się m.in. na macie, bandach oraz ściance prasowej, na telebimach będą wyświetlane na żywo kursy z oferty bukmachera. Kontrakt obejmuje także publikację dedykowanych treści – w tym kursów na żywo – na stronie internetowej, KSW TV oraz w mediach społecznościowych Federacji.

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to organizacja MMA (ang. MMA - Mixed Martial Arts). W tym roku KSW obchodzi 15-lecie istnienia. Na 51 galach zorganizowanych przez KSW w całej Polsce, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300 zawodników. Na trybunach hal zasiadło łącznie ponad 440 000 fanów, a każdą galę oglądają miliony osób przed telewizorami w Polsce i dziesiątki tysięcy w innych krajach globu. Rekordowa Gala „KSW 39. Colosseum” zgromadziła w maju 2017 roku na PGE Narodowym niemal 58 tys. widzów, plasując się w trójce największych pod kątem publiczności sportowych imprez, jakie miały miejsce we współczesnej Polsce. Dodatkowe miliony obejrzały widowisko przed ekranami – walki transmitowały telewizje w 36 krajach, a transmisja online dostępna była na 4 kontynentach. Gala potwierdziła też międzynarodową pozycję KSW – była bowiem drugim największym wydarzeniem MMA w światowej historii sportu.

Pod szyldem KSW kryją się nie tylko cykliczne gale, ale także szereg innych działań oraz zarządzanie wizerunkiem i kontraktami wielu zawodników. Marki w ramach KSW to m.in.:

  • KSW – największa w Europie i czołowa na świecie gala MMA,
  • KSW TV – oficjalna platforma streamingowa,
  • KSW Squad – oficjalna linia odzieżowa KSW,
  • KSW obozy – organizacja obozów szkoleniowych.

STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, , Korony Kielce, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Anwilu Włocławek, PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa oraz innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu – jest oficjalnym bukmacherem devils.one czy AGO Esports oraz sponsorem Pawła ‘innocenta’ Mocka i Damiana „Nervariena” Ziaji. Z inicjatywy STS powstała również fundacja Sport Twoją Szansą, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.

Źródło: STS

www.sts.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764