logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS na kolejne cztery lata z Jagiellonią Białystok

  PR 21.06.2021, przeczytano 330 razy

STS – największy bukmacher w Polsce – przedłużył umowę sponsorską z Jagiellonią Białystok. Nowy kontrakt będzie obowiązywał przez kolejne cztery sezony, czyli do czerwca 2025 roku. W pierwszym roku jego trwania STS pozostanie sponsorem głównym “Jagi”, z którą jest związany od 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-na-kolejne-cztery-lata-z-jagiellonia-bialystok,391977,artykul.html

- STS to nie tylko lider rynku bukmacherskiego w Polsce, ale także największy prywatny podmiot na rodzimym rynku sponsoringu. Wspieramy cały polski sport – zarówno kluby, organizacje sportowe z wielu dyscyplin, jak i kibiców. Istotna część naszych działań skierowana jest do drużyn Ekstraklasy. Z Jagiellonią Białystok – m.in. obok PZPN – łączy nas jeden z najdłużej trwających kontraktów. Cieszę się, że umowa ta potrwa co najmniej cztery kolejne sezony - mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– Doceniając dotychczasową współpracę i partnerskie podejście Jagiellonii, negocjacje dotyczące nowej umowy rozpoczęliśmy już w październiku, a więc ponad pół roku przed końcem umowy, co dało obu stronom czas na wypracowanie najlepszego rozwiązania – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.

– Takim podejściem STS po raz kolejny pokazał, że jest dla nas stabilnym partnerem godnym zaufania. Rzadkością jest, by sponsor z takim wyprzedzeniem rozpoczynał negocjacje dotyczące umowy. A z pewnością takie rozwiązanie dało nam olbrzymi komfort pracy i pozwoliło wybrać dla klubu najlepsze możliwe rozwiązanie – mówi Agnieszka Syczewska, Wiceprezes Jagiellonii Białystok. – Współpraca z firmą STS od naszej pierwszej umowy przebiega wzorowo. Wielokrotnie mogliśmy się przekonać o tym, że nasze partnerstwo wybiega daleko poza zwykłe ramy współpracy na linii klub-sponsor. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że możemy się rozwijać mając wsparcie takich firm jak STS – dodaje.

Kontynuacja umowy obejmuje ekspozycję logotypu STS na froncie koszulek w najbliższym sezonie, a w kolejnych trzech latach na rękawkach oraz przez cały okres trwania umowy m.in. na bandach stałych, LED i ściankach prasowych w trakcie spotkań rozgrywanych w Białymstoku. Kontrakt przewiduje także publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w mediach społecznościowych. STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do klubu i kibiców - zarówno online, jak i offline.

– Jako sponsor nie ograniczamy się wyłącznie do ekspozycji logotypu. Jesteśmy zaangażowani w szereg inicjatyw, których celem jest włączenie kibiców w najważniejsze działania związane z klubami. Regularnie organizujemy szereg aktywacji, które łączą fanów sportu, drużyny oraz STS. Kibice Jagi wybierali z nami m.in. projekty graficzne wystroju sali treningowej Akademii Jagiellonii Białystok oraz klubowego autokaru. Akcje te cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem. Podobne działania chcemy zrealizować z Jagiellonią jeszcze w tym roku - dodaje Mateusz Juroszek.

STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz Jagielloni Białystok sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, Lecha Poznań, Zagłębie Lubin, Cracovię, Pogoń Szczecin czy Polską Ligę Siatkówki.

Źródło: Grupa STS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764