logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS oddał głos kibicom Lecha. Wygrały Cukierasy

  PR 27.09.2022, przeczytano 271 razy
ilustracja

Nie Fundacja DKMS i nie Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, a poznańskie CukierAsy wygrały głosowanie fanów Kolejorza i to ich logo znajdzie się na froncie koszulek Lecha podczas wyjazdowego meczu z Hapoelem Beer Sheva 13 października. Z inicjatywą akcji wyszedł STS – największy bukmacher w Polsce, a zarazem sponsor strategiczny Lecha. Zgodnie z prawem izraelskim, jego logo nie mogło znaleźć się na strojach lechitów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-oddal-glos-kibicom-lecha.-wygraly-cukierasy,397378,artykul.html

– W związku z tym, że w Izraelu zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka respektująca regulacje prawne, postanowiliśmy kolejny raz w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach. Tym razem jednak nie Fundacji STS, a organizacji, którą wybiorą kibice. Oddaliśmy im głos, a oni zdecydowali, że Lech zagra z logotypem CukierAsów – mówi Mateusz Juroszek, Prezes STS. I dodaje: – Chcieliśmy dzięki naszej inicjatywie nagłośnić działalność wszystkich trzech organizacji biorących udział w głosowaniu. Dzięki temu zwróciliśmy uwagę na bardzo istotne problemy, z którymi codziennie walczą te organizacje.

Do projektu zaproszone zostały tznane już poznańskim kibicom CukierAsy, których ambasadorem jest pomocnik Lecha Jesper Karlstrom, walcząca z nowotworami i innymi chorobami krwi Fundacja DKMS oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, znana chociażby z prowadzenia telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111. Głosowanie odbywało się na oficjalnej stronie internetowej Lecha Poznań. Udział w nim wzięło ponad 10 tys. fanów. 63 proc. głosów trafiło do Cukierasów, 19 proc. do Fundacji DKMS a 18 proc. do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Mikołaj Illukowicz, założyciel i trener CukierAsów: - Myślę, że określenie „bardzo się cieszymy” nie oddaje w pełni nastrojów wśród CukierAsów. Radość jest ogromna, dla wszystkich „słodkich” obejrzenie naszego logo na koszulkach Lecha będzie niezapomnianym przeżyciem. Od siebie dodam, że dzięki tej inicjatywie poznałem jeszcze lepiej inne organizacje, niosące pomoc dzieciom. Bo to dzieci miały wygrać i wygrały w tym konkursie. I to jest najważniejsze.

O CukierAsach

CukierAsy to Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą, którego głównym zadaniem jest niesienie wielowymiarowego wsparcia dzieciom chorym na nieuleczalną chorobę, jaką jest cukrzyca typu 1. To również aktywizacja dzieci do uprawiania sportu, co jest niezwykle ważnym elementem codziennej terapii cukrzycy. CukierAsy są organizatorem największej w Europie imprezy piłkarskiej dla dzieci z cukrzycą – Czerwonej Kartki dla Cukrzycy, która odbywa się co roku w Suchym Lesie k. Poznania.

Źródło: Grupa STS

www.sts.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764