logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS oddał głos kibicom Lecha. Wygrały Cukierasy

  PR 27.09.2022, przeczytano 636 razy
ilustracja

Nie Fundacja DKMS i nie Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, a poznańskie CukierAsy wygrały głosowanie fanów Kolejorza i to ich logo znajdzie się na froncie koszulek Lecha podczas wyjazdowego meczu z Hapoelem Beer Sheva 13 października. Z inicjatywą akcji wyszedł STS – największy bukmacher w Polsce, a zarazem sponsor strategiczny Lecha. Zgodnie z prawem izraelskim, jego logo nie mogło znaleźć się na strojach lechitów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-oddal-glos-kibicom-lecha.-wygraly-cukierasy,397378,artykul.html

– W związku z tym, że w Izraelu zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka respektująca regulacje prawne, postanowiliśmy kolejny raz w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach. Tym razem jednak nie Fundacji STS, a organizacji, którą wybiorą kibice. Oddaliśmy im głos, a oni zdecydowali, że Lech zagra z logotypem CukierAsów – mówi Mateusz Juroszek, Prezes STS. I dodaje: – Chcieliśmy dzięki naszej inicjatywie nagłośnić działalność wszystkich trzech organizacji biorących udział w głosowaniu. Dzięki temu zwróciliśmy uwagę na bardzo istotne problemy, z którymi codziennie walczą te organizacje.

Do projektu zaproszone zostały tznane już poznańskim kibicom CukierAsy, których ambasadorem jest pomocnik Lecha Jesper Karlstrom, walcząca z nowotworami i innymi chorobami krwi Fundacja DKMS oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, znana chociażby z prowadzenia telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111. Głosowanie odbywało się na oficjalnej stronie internetowej Lecha Poznań. Udział w nim wzięło ponad 10 tys. fanów. 63 proc. głosów trafiło do Cukierasów, 19 proc. do Fundacji DKMS a 18 proc. do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Mikołaj Illukowicz, założyciel i trener CukierAsów: - Myślę, że określenie „bardzo się cieszymy” nie oddaje w pełni nastrojów wśród CukierAsów. Radość jest ogromna, dla wszystkich „słodkich” obejrzenie naszego logo na koszulkach Lecha będzie niezapomnianym przeżyciem. Od siebie dodam, że dzięki tej inicjatywie poznałem jeszcze lepiej inne organizacje, niosące pomoc dzieciom. Bo to dzieci miały wygrać i wygrały w tym konkursie. I to jest najważniejsze.

O CukierAsach

CukierAsy to Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą, którego głównym zadaniem jest niesienie wielowymiarowego wsparcia dzieciom chorym na nieuleczalną chorobę, jaką jest cukrzyca typu 1. To również aktywizacja dzieci do uprawiania sportu, co jest niezwykle ważnym elementem codziennej terapii cukrzycy. CukierAsy są organizatorem największej w Europie imprezy piłkarskiej dla dzieci z cukrzycą – Czerwonej Kartki dla Cukrzycy, która odbywa się co roku w Suchym Lesie k. Poznania.

Źródło: Grupa STS

www.sts.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764