logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin

  PR 13.07.2024, przeczytano 438 razy
ilustracja

STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-partnerem-czolowym-pogoni-szczecin,404980,artykul.html

Logo STS, który był już sponsorem Pogoni w latach 2016 - 2022, pojawi się na m.in. na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych stadionu przy ul. Krygiera. Współpraca obejmie także działania digital (w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach). Kontrakt zakłada również zwiększenie zaangażowania finansowego STS w trakcie trwania umowy poprzez wejście na rękawek koszulki Portowców w przypadku, w którym miejsce to zwolni inny sponsor.

– Dobrze jest wrócić do Szczecina, do klubu, z którym byliśmy związani przez kilka lat, a z którym współpraca układała nam się bardzo dobrze. Zrealizowaliśmy wspólnie wiele angażujących aktywacji, takich jak plebiscyt, w którym kibice wybrali projekt graficzny nowego autokaru, czy fotograficzna gigapanorama podczas meczu Pogoni z Zagłębiem Lubin, którym kibice Pogoni żegnali się ze starym stadionem. Kilkukrotnie organizowaliśmy też specjalną strefę kibica, którą bardzo licznie odwiedzali fani. A dziś cieszymy się, że klub, będący ważną częścią regionu, który od kilku już lat plasuje się w ścisłej czołówce Ekstraklasy, ponownie dołącza do grona sponsorowanych przez nas podmiotów. Jedna z najwyższych frekwencji, nowoczesny stadion oraz dobre wyniki sportowe pokazują, że w Szczecinie jest odpowiedni potencjał, by stawiać przed klubem ambitne cele. Wierzymy, że drużyna w nadchodzącym sezonie uzyska awans do el. europejskich pucharów – mówi Paweł Rabantek, Chief of Marketing w STS.

– To dla nas bardzo ważny i zarazem szczególny dzień. STS to największy bukmacher w Polsce i firma, która ma imponującą historię współpracy z Dumą Pomorza. Jestem przekonany, że przed nami wiele wspaniałych przedsięwzięć i zgodna, dobra współpraca, nastawiona na obopólne profity. Pogoń będzie z STS mocniejsza – komentuje Marek Andrzejkowicz, dyrektor pionu biznesu Pogoni Szczecin.

Klub będzie mógł zyskać kolejne fundusze poprzez wprowadzony przez nowego sponsora specjalny program afiliacyjny, dzięki któremu kibice Portowców wesprą Akademię Pogoni Szczecin. STS wpłaci na szkolenie młodzieży 10 proc. od każdej z trzech pierwszych wpłat z nowych kont zarejestrowanych z dedykowanym kodem: POGON. Dodatkowo przed pierwszym meczem PKO BP Ekstraklasy, STS przewiduje specjalną akcję promocyjną. Nowi klienci rejestrujący się z dedykowanym kodem: POGON, spełniając kilka prostych warunków, mogą otrzymać bonus w postaci 250zł za wygraną Pogoni Szczecin. STS nie zapomniał również o swoich obecnych klientach, którzy kibicują Portowcom. Bukmacher przygotował dla nich ofertę z zakładem bez ryzyka oraz dedykowane kursy dla tego spotkania. Ponadto, na rozpoczęcie sezonu, Partner Czołowy szczecinian zaplanował promocje z bonusami oraz boosty kursowe na mecze Pogoni.

Źródło: STS S.A.

Dodatkowe informacje:

STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz Pogoni Szczecin sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, mistrza Polski – Jagiellonię Białystok, Ruch Chorzów, Widzew Łódź oraz Raków Częstochowa. STS jest także liderem jeśli chodzi o prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami. W ostatnim czasie były to m.in. powstanie muralu W. Smolarka obok stadionu Widzewa, renowacja tunelu na stadionie Korony Kielce, licytacje koszulek klubowych czy licytacje na WOŚP. Flagowym wydarzeniem organizowanym przez STS jest akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie 9 odsłon wydarzenia zebrano blisko 300 tys. maskotek, a STS przekazał 818 tys. zł dla potrzebujących i fundacji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764