logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS ponownie oddaje miejsce na koszulkach Lecha Cukierasom

  PR 15.02.2023, przeczytano 876 razy
ilustracja

Poznańskie CukierAsy ponownie zagoszczą na froncie koszulek Lecha Poznań podczas meczu w europejskich pucharach. Tym razem będzie to czwartkowe spotkanie z FK Bodo Glimt. Z inicjatywą wyszedł STS – największy bukmacher w Polsce, a zarazem sponsor strategiczny Lecha. Zgodnie z prawem norweskim, jego logo nie mogło znaleźć się na strojach lechitów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-ponownie-oddaje-miejsce-na-koszulkach-lecha-cukierasom,398988,artykul.html

Przypomnijmy, że CukierAsy wygrały zeszłoroczne głosowanie fanów Kolejorza na to, czyje logo zastąpi STS podczas meczu z Hapoelem Beer Sheva. Inicjatorem i pomysłodawcą akcji był sam bukmacher, który we wcześniejszych spotkaniach Lecha zazwyczaj zastępował swój logotyp Fundacją STS. Jako że Kolejorz awansował do dalszej fazy rozgrywek Ligi Konferencji, w której zmierzy się z FK Bodo Glimt, a norweskie prawo zabrania reklamy firm bukmacherskich, które nie posiadają miejscowej licencji, Lech nie może zagrać z STS na froncie.

– Postanowiliśmy po raz kolejny w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach organizacji, którą już raz wybrali kibice. W zeszłym roku oddaliśmy im głos, a oni zdecydowali, że najlepszym wyborem będzie logo CukierAsów. Dlatego w meczu z Bodo Glimt ponownie chcemy, by to właśnie ta organizacja zastąpiła logo STS – mówi Mateusz Juroszek, Prezes STS. I dodaje: - Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie, a dzięki takim działaniom skutecznie zwracamy uwagę na realne i bardzo istotne problemy, z którymi codziennie walczą organizacje takie, jak CukierAsy.

Mikołaj Illukowicz, założyciel i trener CukierAsów: - Myślę, że określenie „bardzo się cieszymy” nie oddaje w pełni nastrojów wśród CukierAsów. Radość jest ogromna, dla wszystkich „słodkich” ponowne obejrzenie naszego logo na koszulkach Lecha będzie niezapomnianym przeżyciem.

Polscy bukmacherzy respektują zagraniczne prawo

Licencjonowani operatorzy w Polsce respektują prawo hazardowe za granicą, ale podobna zasada niestety nie działa w drugą stronę. Spowodowane jest to m.in. brakiem odpowiedniej egzekucji ustanowionego w Polsce prawa. Potwierdzają to przykłady meczów lokalnych drużyn piłkarskich z zagranicznymi zespołami. W 2016 roku z logotypem nielegalnego bukmachera w meczu z Zagłębiem Lubin wystąpiła Slavia Sofia, sytuacja powtórzyła się rok później podczas spotkania pomiędzy Jagiellonią, a Dinamo Batumi. Kolejnymi przykładami są mecze Górnika Zabrze z AS Trencin (2018 r.) czy tegoroczne spotkanie Legii Warszawa z Ominią Nikozja, gdzie Cypryjczycy również grali w koszulkach z logiem nielicencjonowanego operatora.

Nielegalne firmy kontrolują ok. 50% rynku zakładów wzajemnych w Polsce. Oznacza to, że w szarej strefie znalazła się kwota około 6 miliardów złotych.. Brak podatku z połowy transakcji wykonywanych na terenie Polski jest dla budżetu państwa bolesną stratą.

Źródło: Fundacja STS, CukierAsy

www.sts.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764