logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS sponsorem CEV Final Four Ligi Mistrzów w Siatkówce

  PR 08.05.2025, przeczytano 261 razy
ilustracja

STS został sponsorem nadchodzącego CEV Final Four Ligi Mistrzów, które odbędzie się w Łodzi. To jedno z najważniejszych wydarzeń w europejskim kalendarzu siatkarskim, które zgromadzi najlepsze drużyny Starego Kontynentu na czele z Wartą Zawiercie i Jastrzębskim Węglem w walce o tytuł mistrzowski tytuł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-sponsorem-cev-final-four-ligi-mistrzow-w-siatkowce,408694,artykul.html

CEV Final Four Ligi Mistrzów w Siatkówce to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w siatkówce, które co roku przyciąga uwagę setek tysięcy kibiców z całej Europy. W tym roku rywalizacja o tytuł najlepszej drużyny Europy odbywać się będzie w łódzkiej Atlas Arenie, będącej jednym z najnowocześniejszych obiektów sportowych w Polsce.

W ramach współpracy z CEV, STS uzyskał tytuł tzw. „presenting partner”. Umowa zapewnia marce dużą widoczność zarówno w hali, jak i na zewnątrz niej, a także w przestrzeni publicznej Łodzi. Branding STS będzie obecny na trybunach, ekranach i bandach LED, ściankach sponsorskich oraz w strefie hospitality. Dodatkowo, marka pojawi się na reklamach promujących CEV Final Four Ligi Mistrzów na terenie Łodzi. W trakcie każdego z trzech dni trwania rozgrywek, STS zapewni fanom siatkówki specjalną strefę kibica, gdzie będą mogli wspólnie przeżywać emocje związane z meczami, a także spotkać się z gościem specjalnym, by zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i zdobyć autograf. STS przeprowadzi także konkursy biletowe w kanałach social media. Kibice będą mieli szansę na zdobycie biletów na CEV Final Four.

– Z przyjemnością witam STS jako „Partnera Prezentującego” CEV Champions League Volley Final Four Men. STS dostrzegł wyjątkową wartość i rosnącą międzynarodową atrakcyjność CEV Champions League, a ich działalność i zaangażowanie w rozwój technologiczny idealnie wpisuje się w naszą wizję partnerstwa. Jestem pewien, że wspólnie z STS i naszymi lokalnymi partnerami sprawimy, że Final Four Men w Łodzi odniesie ogromny sukces, podnosząc jeszcze bardziej rangę tego sportu, a jednocześnie koronując nowych królów europejskiej siatkówki na koniec tak emocjonującego sezonu – powiedział Roko Sikirić, CEV President

– Jako firma, która od lat wspiera polski sport, bardzo chętnie nawiązaliśmy współpracę z CEV przy tak wyjątkowym wydarzeniu, jakim jest CEV Final Four Ligi Mistrzów w Siatkówce. Cieszymy się, że po raz kolejny najlepsze drużyny Starego Kontynentu zawitają do Łodzi i zaprezentują się polskim kibicom. Jesteśmy przekonani, że te kilka dni dostarczą niezapomnianych emocji kibicom i pozwolą jeszcze bardziej zbliżyć ich do świata siatkówki na najwyższym poziomie. A my, jako zaangażowany sponsor, będziemy wspólnie z nimi w tym wszystkim uczestniczyć. Sponsoring Final Four to również kolejny przykład na mocne zaangażowanie STS w siatkówkę, która jest jednym z najbardziej popularnych sportów w Polsce i stoi na najwyższym światowym poziomie. Najlepszym tego dowodem jest obecność wśród czterech najlepszych drużyn aż dwóch polskich klubów. Trzymamy za nie kciuki – mówi Radim Haluza, CEO STS.

Dla STS to nie pierwsza współpraca sponsorska obejmująca siatkówkę. – Jesteśmy istotnym sponsorem ZAKSY Kędzierzyn-Koźle i PGE Skry Bełchatów; często włączamy się również w mniejsze współprace z klubami siatkarskimi. Przez kilka lat współpracowaliśmy również z Polską Ligą Siatkówki. Dlatego sponsoring CEV Final Four Ligi Mistrzów jest dla nas naturalnym krokiem w ramach dyscypliny, z którą od lat jesteśmy związani – dodaje Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.

Źródło: STS S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764