logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS sponsorem kolejnego klubu Ekstraklasy

  PR 06.08.2021, przeczytano 438 razy
ilustracja

Firma bukmacherska STS podpisała kontrakt sponsorski z Górnikiem Łęczna. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2021/2022 z możliwością przedłużenia na kolejne lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-sponsorem-kolejnego-klubu-ekstraklasy,392551,artykul.html

Branża bukmacherska przekazuje kilkadziesiąt milionów złotych na polski sport każdego roku w ramach działań sponsorskich. Dla klubów, drużyn, stowarzyszeń czy indywidualnych zawodników jest to nieocenione wsparcie pozwalające na realizację celów, a niejednokrotnie na profesjonalne uprawianie sportu. Z roku na rok to zaangażowanie finansowe rośnie – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS i dodaje: – Od lat jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu, a kontrakt z Górnikiem Łęczna pozwoli nam na umocnienie pozycji lidera wśród firm bukmacherskich pod względem liczby i łącznej wartości kontaktów z drużynami grającymi w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce.

Bardzo się cieszę, że tak rozpoznawalna firma jaką jest STS zaufała nam i dołącza do rodziny Górnika Łęczna jako oficjalny sponsor i bukmacher zielono-czarnych. Wierzę, że to dobry początek naszej współpracy, a STS zostanie z naszym Klubem na długie lata. Podpisanie umowy z największym polskim bukmacherem pokazuje również rosnącą siłę marki Górnika Łęczna na piłkarskiej mapie Polski – powiedział Piotr Sadczuk, prezes Górnika Łęczna.

W ramach umowy STS przysługuje tytuł oficjalnego sponsora oraz oficjalnego bukmachera. Kontrakt obejmuje ekspozycję logotypu firmy na stadionie: na bandach LED, dywanach 3D oraz na ściankach sponsoringowych. Ponadto współpraca dotyczyć będzie także działań digitalowych, w tym wspólnych aktywności w mediach społecznościowych klubu oraz stronie www. 

STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz Górnika Łęczna sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Zagłębie Lubin, Cracovię, Pogoń Szczecin czy Polską Ligę Siatkówki.

Źródło: STS

www.sts.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764