logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS sponsorem Widzewa Łódź

  PR 07.07.2022, przeczytano 294 razy
ilustracja

STS – firma bukmacherska - nawiązał współpracę z Widzewem Łódź. W ramach umowy STS został oficjalnym sponsorem oraz oficjalnym bukmacherem łódzkiego klubu, który od nowego sezonu będzie występował w Ekstraklasie. Porozumienie zawarto na trzy sezony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-sponsorem-widzewa-lodz,396503,artykul.html

- Kontrakt sponsorski z Widzewem Łódź to dla nas ważny etap skutecznie i szeroko realizowanej od lat strategii wspierania polskiego sportu. Cieszymy się, że klub o tak bogatej historii ponownie będzie grał w Ekstraklasie, a także dołączy do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie dużo korzyści zarówno STS, jako liderowi rynku bukmacherskiego, jak i Widzewowi, który od lat jest czołową piłkarską marką w Polsce. Skorzystają z niej także kibice, dla których przygotujemy aktywacje i atrakcyjne promocje – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

- Przedstawiamy zupełnie nowego partnera, który uzyskał tytuł Oficjalnego Sponsora. Myślę, że nawiązanie tej współpracy jest dowodem na organizacyjny rozwój Klubu, ale także potwierdzeniem jego siły marketingowej i społecznego potencjału. Razem z STS, który zagości na koszulce meczowej, wchodzimy na boiska PKO BP Ekstraklasy. Mam nadzieję, że kibice również będą zadowoleni, bo potencjalne promocje i oferta zapowiadają się ciekawie – powiedział Michał Rydz, wiceprezes Widzewa Łódź.

Kontrakt będzie obowiązywać przez trzy kolejne sezony, do czerwca 2025 roku. Logo bukmachera pojawi się na rękawach strojów meczowych, a także m.in. na bandach LED oraz koronie stadionu przy al. Piłsudskiego. Współpraca obejmie także działania digital (w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach). STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do klubu i kibiców – zarówno online, jak i offline.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność znacznie wykracza poza ekspozycję logotypu. W bieżącym roku bukmacher we współpracy z Polską Ligą Siatkówki przeprowadził akcję „Gotowi na Challenge”, a także licytację koszulek Lecha Poznań, w których piłkarze Kolejorza zagrali po zdobyciu mistrzostwa Polski w ostatnim meczu Ekstraklasy 2021/2022. Wcześniej z Jagiellonią Białystok największy polski bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru oraz wyglądu sali treningowej klubu. Dobrze znana kibicom też jest akcja #KoszulkaNaBasel, w której sympatycy Lecha Poznań mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel, a także mecenat nad muralem Kazimierza Górskiego w Warszawie, powstałym z okazji 100. rocznicy urodzin najwybitniejszego polskiego trenera.

STS jest największym prywatnym sponsorem polskiego sportu. Oprócz Widzewa Łódź firma wspiera piłkarską reprezentację Polski, Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Zagłębie Lubin oraz Polską Ligę Siatkówki.

Źródło: Grupa STS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764