logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS z nagrodami w konkursie IAB MIXX Awards 2024

  PR 27.11.2024, przeczytano 446 razy
ilustracja

STS zdobył prestiżowe wyróżnienia podczas tegorocznej gali IAB MIXX Awards, jednego z najważniejszych konkursów branży marketingu cyfrowego. Firma zdobyła statuetki w dwóch kategoriach, co potwierdza jej wiodącą pozycję i innowacyjne podejście do działań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-z-nagrodami-w-konkursie-iab-mixx-awards-2024,406636,artykul.html

Brązowa statuetka została przyznana STS za kampanię "Wybory 2023" w kategorii Performance Marketing. Projekt wyróżnił się precyzyjnym dotarciem do odbiorców, doskonałym wykorzystaniem danych oraz skutecznym łączeniem elementów performance z kreatywnym storytellingiem. Kampania, bazując na dynamicznej optymalizacji i strategicznym planowaniu, osiągnęła wyjątkowe wyniki, wymiernie przyczyniając się do skutecznej akwizycji.

Z kolei wyróżnienie w kategorii Digital Public Relations trafiło do STS za kampanię "Dorzuć misie, czyli jak STS poruszył tysiące serc", która odniosła sukces nie tylko na poziomie marketingowym, ale przede wszystkim społecznym. Akcja, inspirowana potrzebą niesienia pomocy, zaangażowała zarówno klientów, jak i społeczności lokalne, przynosząc wymierne wsparcie potrzebującym związanym z polskimi klubami. Dzięki połączeniu empatii z cyfrową komunikacją, STS udowodnił, że działania marketingowe mogą mieć realny wpływ na budowanie relacji z odbiorcami i kreowanie pozytywnych emocji.

Nagrody te potwierdzają nie tylko innowacyjność, ale także skuteczność strategii marketingowych STS, umacniając pozycję firmy jako lidera w branży digital marketingu i komunikacji.

Źródło: STS S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
Filmy z kampanii Mitsubishi Motors z nagrodami The Best of Moto 2024
Astara – oficjalny importer samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi do Polski informuje, że trzy serie filmów Mitsubishi Motors z udziałem znanych ambasadorów marki, Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego, zostały wyróżnione w prestiżowym plebiscycie „The Best of Moto 2024”. Projekty: „Inspiracje w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764