logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS ze specjalną akcją na 100-lecie Lecha Poznań

  PR 17.03.2022, przeczytano 924 razy
ilustracja

STS, największy polski bukmacher i sponsor strategiczny Lecha Poznań, przygotował specjalną akcję dla kibiców pod hasłem „100 na 100”, w której fani mogą wygrać m.in. unikatową retro koszulkę. Aktywacja nawiązuje do 100-lecia poznańskiego klubu, które „Kolejorz” świętuje w tym roku. Punkt kulminacyjny obchodów przypada na 19 marca i mecz z Jagiellonią Białystok. Na to spotkanie STS rezygnuje z reklamy wielkoformatowej na trybunach, by mecz obejrzało jak najwięcej kibiców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sts-ze-specjalna-akcja-na-100-lecie-lecha-poznan,395141,artykul.html

STS dla sympatyków najbardziej utytułowanego klubu piłkarskiego w Poznaniu przygotował grywalizację, która wystartowała 16 marca. Na specjalnie zaprojektowanym landing page’u użytkownicy mają do wykonania kilka zadań. Osoby, które zrealizują wszystkie z nich, otrzymają gwarantowany bonus w wysokości 19,22 PLN, a stu najlepszych uczestników wygra unikatową koszulkę - taką samą, jak ta, w której zawodnicy „Kolejorza” zagrają jubileuszowy mecz na własnym boisku z Jagiellonią Białystok. Spotkanie odbędzie się dokładnie w 100. rocznicę powstania Lecha Poznań, czyli 19 marca. Co ważne podkreślenia, retro koszulek zostało wyprodukowanych tylko 1922 i każdą z nich oznaczono indywidualnym numerem.

Oprócz akcji „100 na 100”, kibice codziennie od 14 do 19 marca mogą wziąć udział w konkursach organizowanych przez STS w mediach społecznościowych, w których także do wygrania są jubileuszowe koszulki. Dodatkowo jeden z trykotów, w których wystąpią zawodnicy Lecha w meczu z „Jagą”, wraz z podpisami piłkarzy, STS przekaże Fundacji Sport Twoją Szansą. Ta następnie podaruje go CukierAsom – wielkopolskiej drużynie piłkarskiej dzieci chorych na cukrzycę. CukierAsy na zaproszenie Fundacji obejrzą także jubileuszowy mecz na żywo z trybun. W ubiegłym roku Fundacja razem z STS zorganizowały na rzecz CukierAsów licytację koszulek, w których piłkarze „Kolejorza" zagrali w eliminacjach Ligi Europy.

STS rezygnuje z reklamy wielkoformatowej

W związku z ogromnym zainteresowaniem sobotnim meczem Lecha z Jagiellonią, STS, jako sponsor strategiczny klubu, postanowił dodatkowo wesprzeć fanów „Kolejorza” i zrezygnować z reklamy wielkoformatowej na trybunach. Sektorówka STS zostanie zdjęta, dzięki czemu do dyspozycji kibiców trafi dodatkowo 468 miejsc.

- STS współpracuje z Kolejorzem od 2013 roku. W tym okresie klub pięciokrotnie stawał na podium Ekstraklasy, zdobywając także mistrzostwo Polski w 2015 roku. Trzymamy kciuki, żeby w tym sezonie, wyjątkowym ze względu na jubileusz 100-lecia powstania klubu, Lech zrealizował swoje cele i tym samym uświetnił w najlepszy możliwy sposób obchody tej rocznicy – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

Zaangażowany sponsoring

STS przeprowadził w ciągu minionych 9 lat współpracy z Lechem Poznań szereg wspólnych projektów, m.in. #KoszulkaNaBasel - sympatycy „Kolejorza” mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel.  STS – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł również takie akcje, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY czy wymiana koszulek K. Hamalainena.

STS jest także sponsorem Jagielloni Białystok. Popularna „Jaga” także włączy się w obchody 100-lecia swojego rywala i zagra w retro koszulkach, które – wspólnie z STS – zostaną zlicytowane, a dochód z licytacji przeznaczony na cel charytatywny.

Źródło: Grupa STS

www.sts.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764