logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studencka kampania Pracuj.pl

  PR 11.04.2017, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studencka-kampania-pracuj.pl,32113,artykul.html

W serwisie Pracuj.pl odświeżono sekcję studencką "Rozpoczynam karierę”, dostępną pod adresem www.rozpoczynamkariere.pracuj.pl. W zbogaconej wersji zakładki znajdują się oferty staży i praktyk z podziałem na dane kategorie. Dodatkowo osoby dopiero rozpoczynające karierę, znajdą w zakładce informacje jak przygotować dokumenty aplikacyjne korzystając z Kreatora CV czy jak wyliczyć pensję w oparciu o kalkulator wynagrodzeń brutto-netto. W zakładce „Rozpoczynam karierę” można również skorzystać z porad dotyczących poszukiwania pracy, rozmów kwalifikacyjnych czy planowania kariery, przygotowanych przez ekspertów Pracuj.pl.

Tytułowe „Przyspieszenie” jest obecne w kampanii online i działaniach w social mediach. W ramach współpracy z portalem NOIZZ, pod patronatem Pracuj.pl powstała zakładka „Praca” dedykowana dla wszystkich stawiających pierwsze kroki na rynku pracy.

Ważnym obszarem promocji są również bezpośrednie działania na uczelniach i targach pracy w 15 polskich miastach. Organizatorzy odwiedzą 7 polskich uczelni: Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Politechnika Krakowska, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Wrocławski, Politechnika Gdańska. Celem eventów jest wsparcie studentów w przygotowaniu się do podjęcia pierwszej pracy. Podczas targów eksperci Pracuj.pl pomogą w opracowaniu dokumentów aplikacyjnych i odpowiedzą na pytania dotyczące procesu rekrutacyjnego. Celem spotkań jest także wskazanie, jak wykorzystać narzędzia oraz materiały dostępne w zakładce „Rozpoczynam karierę”, by dobrze przygotować się do rozmów o pierwszą pracę.

Podczas eventów, poza częścią merytoryczną, na młodych uczestników czekają energetyczne napoje, zdrowe przekąski oraz konkurs z refleksomierzem. Studenci będą mieli okazję skorzystać z gogli Oculus Rift, które przeniosą ich w świat wirtualnej rzeczywistości i poczują prawdziwe przyspieszenie podczas symulacji przejażdżką RollerCoasterem.

Kampanię wspiera konkurs Indahash, którego uczestnicy publikują na swoich profilach społecznościowym intrygujące grafiki, pokazujące czym dla nich jest tytułowe „Przyspieszenie”.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Agencja UP. Logistyką i produkcją materiałów zajęła się firma Malachite Advisory Group, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Performics Poland. Kampania potrwa do połowy maja.

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764