logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studia podyplomowe SWPS i Cityboard Media wystartowały

  PR 10.11.2015, przeczytano 482 razy

Inauguracja nowego kierunku studiów podyplomowych "Psychologii w marketingu i reklamie - skuteczność w działaniu" odbyła się 7 listopada. Jest to wspólny projekt Uniwersytetu SWPS i Cityboard Media, którego celem jest połączenie akademickiej wiedzy z praktycznym doświadczeniem ekspertów. A dla tych, którzy wybrali ten nowy kierunek – to szansa na podniesienie umiejętności i podwyższenie kompetencje, a w efekcie mocniejszą pozycję na rynku pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studia-podyplomowe-swps-i-cityboard-media-wystartowaly,26506,artykul.html

Cityboard Media we współpracy ze Uniwersytetem SWPS realizuje prekursorski projekt - studia podyplomowe „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu". To unikalna propozycja edukacyjna skierowana do tych wszystkich, dla których lepsze zrozumienie psychiki i zachowań konsumentów jest niezbędne w codziennej pracy oraz karierze zawodowej. To także przykład partnerstwa „akademii” i biznesu, którego celem jest wykorzystanie potencjału nauki w działalności firm. Studenci pierwszej edycji studiów to w większości osoby aktywne zawodowo w działach marketingu i sprzedaży.

Już po pierwszych zajęciach jestem przekonana, że to był dobry wybór. Studia te pozwolą na bardziej świadome wykorzystanie wiedzy i mechanizmów psychologicznych w mojej firmie i życiu. Ważny jest także kontakt z osobami, które w marketingu osiągnęły sukcesy i chcą się dzielić swoim doświadczeniem
– deklaruje jedna ze studentek.

Pierwsza edycja studiów podyplomowych „Psychologia w marketingu i reklamie - skuteczność w działaniu" to inspirujące wykłady i warsztaty, interdyscyplinarne analizy, oryginalne prezentacje oraz spotkania z ekspertami, zakończone zdobyciem dyplomu renomowanej uczelni. 

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764