Inauguracja nowego kierunku studiów podyplomowych "Psychologii w marketingu i reklamie - skuteczność w działaniu" odbyła się 7 listopada. Jest to wspólny projekt Uniwersytetu SWPS i Cityboard Media, którego celem jest połączenie akademickiej wiedzy z praktycznym doświadczeniem ekspertów. A dla tych, którzy wybrali ten nowy kierunek – to szansa na podniesienie umiejętności i podwyższenie kompetencje, a w efekcie mocniejszą pozycję na rynku pracy.
Cityboard Media we współpracy ze Uniwersytetem SWPS realizuje prekursorski projekt - studia podyplomowe „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu". To unikalna propozycja edukacyjna skierowana do tych wszystkich, dla których lepsze zrozumienie psychiki i zachowań konsumentów jest niezbędne w codziennej pracy oraz karierze zawodowej. To także przykład partnerstwa „akademii” i biznesu, którego celem jest wykorzystanie potencjału nauki w działalności firm. Studenci pierwszej edycji studiów to w większości osoby aktywne zawodowo w działach marketingu i sprzedaży.
Już po pierwszych zajęciach jestem przekonana, że to był dobry wybór. Studia te pozwolą na bardziej świadome wykorzystanie wiedzy i mechanizmów psychologicznych w mojej firmie i życiu. Ważny jest także kontakt z osobami, które w marketingu osiągnęły sukcesy i chcą się dzielić swoim doświadczeniem – deklaruje jedna ze studentek.
Pierwsza edycja studiów podyplomowych „Psychologia w marketingu i reklamie - skuteczność w działaniu" to inspirujące wykłady i warsztaty, interdyscyplinarne analizy, oryginalne prezentacje oraz spotkania z ekspertami, zakończone zdobyciem dyplomu renomowanej uczelni.
Źródło: Cityboard Media