logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio 111 rozpoczęło współpracę z Candy Hoover Polska

  PR 06.03.2019, przeczytano 571 razy

Od stycznia 2019 r. agencja Studio 111 wspiera Candy Hoover Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations. Działania PR prowadzone będą głównie w mediach branżowych, technologicznych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-111-rozpoczelo-wspolprace-z-candy-hoover-polska,381511,artykul.html

Candy Hoover Polska wchodzi w skład światowego koncernu produkującego urządzenia AGD. Oferuje pełen zakres zaawansowanych technologicznie urządzeń wolnostojących jak i przeznaczonych do zabudowy o doskonałych parametrach eksploatacyjnych. Ciągłe udoskonalenia, które grupa Candy Hoover wprowadza w swoich nowych produktach, mają na celu poprawę jakości życia ludzi.

- W naszej ofercie znajdują się wyłącznie sprawdzone urządzenia najwyższej jakości, które zdążyły już zaskarbić sobie sympatię milionów osób na całym świecie i cieszą się bardzo dobrą renomą. – mówi Daniel Malak Country Manager Candy Hoover Polska. - Wierzymy, że w najbliższym czasie oferowane przez nas produkty zyskają jeszcze większe uznanie w oczach Polaków. - dodaje.

- Jesteśmy dumni z tego, że firma Candy Hoover Polska postanowiła zaufać właśnie naszej agencji. Doświadczenie pracowników Studio 111 z pewnością pomoże Jej osiągnąć założone cele i sukces na wymagającym polskim rynku. - mówi Maciej Piotrowski - Wiceprezes Studio 111

Źródło: Studio 111

www.studio111.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764