logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio 111 rozpoczęło współpracę z Solectric

  PR 23.05.2019, przeczytano 761 razy

Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-111-rozpoczelo-wspolprace-z-solectric,382573,artykul.html

Solectric GmbH Polska to polski oddział niemieckiego dystrybutora Solectric Distribution GmbH, którego historia sięga 1986 roku. Solectric stawia na innowacyjne i nowoczesne rozwiązania, które zostały już pozytywnie zweryfikowane przez konsumentów na czołowych, światowych rynkach.

- Wierzymy, że oferowane przez nas praktyczne, nowoczesne i innowacyjne produkty szybko zyskają uznanie w oczach Polaków. - mówi Marek Krygier, CEO Solectric GmbH Polska. - W naszej ofercie znajdują się wyłącznie sprawdzone urządzenia najwyższej jakości, które zdążyły już zaskarbić sobie sympatię milionów osób na całym świecie i cieszą się bardzo dobrą renomą - dodaje.

- Jesteśmy dumni z tego, że firma Solectric postanowiła zaufać właśnie naszej agencji. Doświadczenie pracowników Studio 111 z pewnością pomoże Solectric GmbH Polska osiągnąć założone cele i sukces na wymagającym polskim rynku - mówi Maciej Piotrowski - Wiceprezes Studio 111.

Źródło: Studio 111

www.studio111.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764