logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio DN dla Dr Oetkera

   10.03.2011, przeczytano 2628 razy
ilustracjastrzałka

Studio DN Design Group zaprojektowało opakowania edycji specjalnej kisieli z owocami Słodka Chwila. Na rynku pojawiły się desery mające odpowiadać pięciu emocjom - radości, szczęściu, harmonii, relaksowi i energii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-dn-dla-dr-oetkera,12142,artykul.html

Limitowana edycja Słodkiej Chwili zawiera oryginalną szatę graficzna opakowań, mającą wywoływać skojarzenia z poszczególnymi emocjami i stanami ducha. Logotyp Słodkiej Chwili został odświeżony i unowocześniony, a nowe opakowania poza wizualizacjami owoców wyróżniają się kodowaniem kolorystycznym odpowiednim dla każdej emocji. Wykorzystane w projekcie elementy ornamentów mają uatrakcyjniać opakowania i nadawać im indywidualny charakter. Na wszystkich opakowaniach umieszczone są również naklejki z niespodzianką.

Źródło: Studio DN
www.studiodn.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764