logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Studio Od kuchni podsumowuje 2022 rok: ponad 100 realizacji

  PR 02.01.2023, przeczytano 1324 razy
ilustracjastrzałka
fot. archiwum Od kuchni

130 dni zdjęciowych, topowe marki i apetyczne kreacje stające się viralami w mediach – tak studio fotograficzne Od kuchni, specjalizujące się w fotografii foodowej, podsumowuje 2022 rok. Wśród jego klientów nie zabrakło największych marek FMCG i HoReCa. Czym zaskoczył branżę fotograficzną i gastronomiczną ten rok? O jakich trendach nie można zapomnieć? Sprawdźmy!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-od-kuchni-podsumowuje-2022-rok%3A-ponad-100-realizacji,398506,artykul.html

Smakowite realizacje

W 2022 roku w Studio Od kuchni gościło wiele wyjątkowych osób – gwiazd telewizyjnych, influencerów, szefów kuchni, przedstawicieli topowych marek czy agencji kreatywnych, a także reżyserów, fotografów, operatorów i dźwiękowców. Łącznie w ciągu roku przeprowadzono ponad 100 smakowitych realizacji, a studio wynajęte było przez 130 dni! Wśród projektów zrealizowanych w Studio Od kuchni nie zabrakło apetycznych sesji zdjęciowych, projektów wideo, apetycznych reklam, live cookingów czy… eventów branżowych.

Chociaż początek roku był dla wielu firm niełatwy, a rosnąca inflacja krzyżowała liczne plany, udało nam się zrealizować w 2022 roku mnóstwo naprawdę wyjątkowych projektów. Co nazwałabym największym sukcesem studia? Zdecydowanie współprace z klientami, którzy do nas wrócili. Świadczy to o zaufaniu do naszego zespołu i docenieniu profesjonalnego podejścia – mówi Magdalena Malutko, właścicielka Studia Od kuchni.

W Studiu Od kuchni w minionym roku stworzono content dla wielu topowych marek z branż FMCG, HoReCa i innych. Wśród klientów znaleźli się: TVN, Philips, Lisner, Costa Coffee, Mąka Basia, Mali Szefowie, Gerlach, Sundose, Be Keto, Psi Bufet, Sokołów, Gerlach, Perino, TiM, Planty, Slodkie czy Nobilia.

Jak te współprace oceniają wynajmujący?

Kiedy w czerwcu 2022 szukałam miejsca na realizację sporego digitalowego projektu kulinarnego, znajomy stylista skierował mnie pod adres Chodakowska 12. Byłam już po kilku dokumentacjach i w zasadzie miałam wybraną lokalizację. Tej nie znałam, więc pomyślałam, pojadę, sprawdzę a nuż przyda się w przyszłości. Niestety… ta wizyta sporo namieszała w moim planie pracy. Profesjonalne podejście, otwartość i bezproblemowość, z jaką się tam spotkałam, absolutnie mnie ujęły, a jeśli do tego dodamy bardzo dobrze wyposażone studio i magazynek, mamy pełnię szczęścia! Zmieniłam więc plany i wybrałam Studio Od kuchni. Nie żałowałam! Prowadząca, która jest perfekcjonistką i profesjonalistką, oraz cała ekipa byli pod wrażeniem atmosfery, która panuje w tym miejscu. Produkcja contentu to praca na żywym organizmie, ciągle coś nas zaskakuje, coś się zmienia. Od ekipy Studia Od kuchni nigdy nie usłyszałam słow «nie da się», «nie mamy», «nie pomożemy». Warszawa daje ogromne możliwości lokacyjne i jest wiele ciekawych miejsc do zrealizowania projektów kulinarnych, ale takiej atmosfery i takiej ekipy nie ma nigdzie! Od tamtej pory na Chodakowską 12 wróciłam już kilka razy i wiem, że jeszcze nie raz tam zagoszczę! – mówi Paulina Wróbel, Social&Digital Content Menager w Stor9.

Przestrzeń eventowa

Po długich miesiącach obostrzeń 2022 rok przyniósł dużą dozę wolności branży eventowej. Stęsknieni za spotkaniami twarzą w twarz i spotkaniami na żywo zaczęliśmy coraz pewniej uczestniczyć w różnego rodzaju wydarzeniach.

- W murach naszego studia zorganizowaliśmy w tym roku również smakowite eventy. Przestronna przestrzeń, bogato wyposażone zaplecze i dogodna lokalizacja sprawia, że nasze studio świetnie sprawdza się w przypadku różnego rodzaju wydarzeń. W 2022 odbyły się w nim między innymi eventy, w których udział wzięło ponad 50 osób. Nie zabrakło zarówno miejsca na część oficjalną, jak i kuluarowe rozmowy oraz networking. – wyjaśnia Magda Malutko.

ilustracjastrzałka

Trendy, które zostaną z nami na dłużej

2022 rok był szczególny dla branży marketingowej, która ściśle współpracuje ze studiami fotograficznymi i kreatywnymi przestrzeniami. Dlaczego? Mowa oczywiście przejściu z contentu statycznego na ruchomy, co można było wyraźnie dostrzec również w murach Studia Od kuchni. Coraz częściej nie tylko sesje zdjęciowe, ale i gify, reelsy czy tiktoki powstawały podczas realizacji fotograficznych.

- Polacy robią coraz lepszy content i coraz łatwiej przekonują się do tego, że to, co ruchome, przyciąga wzrok odbiorców, jest atrakcyjne i angażujące. Duży wpływ na rozwój tych treści miała niewątpliwie pandemia, która niejako wymusiła streamowanie wydarzeń czy konferencje w trybie online bądź hybrydowym. To było dobre przygotowanie do tego, z czym mierzymy się teraz – dodaje Magda Malutko.

Czym zaskoczy nas 2023 rok?

W 2023 roku Studio Od kuchni spodziewa się jeszcze większej liczby realizacji łączących sesje zdjęciowe i nagrania wideo, co w większych przestrzeniach można łatwo i efektownie połączyć. W przypadku wielu marek foodowych czeka nas także większy fokus na to, co naturalne niż doskonale wyidealizowane. Wielu z nas jest zmęczonych zdjęciami ze sztucznym uśmiechem czy ciałem zachowującym precyzyjne proporcje. Jesteśmy głodni tego, co atrakcyjnie, a jednocześnie prawdziwe i autentyczne.

ilustracjastrzałka

Źródło: Studio Od kuchni

www.studioodkuchni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764