logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Studio Orka i renifery dla Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu

  PR 29.11.2023, przeczytano 557 razy
ilustracja

ORKA po raz kolejny zaangażowała się w przygotowanie Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu. Istotną częścią tegorocznej 20. edycji są renifery stworzone z pomocą najnowocześniejszych narzędzi: technologii wirtualnej produkcji i ekranów LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-studio-orka-i-renifery-dla-mikolajkowego-bloku-reklamowego-polsatu,402262,artykul.html

Już po raz 20 Polsat przygotowuje Mikołajkowy Blok Reklamowy, a Studio ORKA ogłasza swoje zaangażowanie w tworzenie kreacji wnoszącej świąteczną atmosferę i zachęcającej Polki i Polaków do pomocy najbardziej potrzebującym. Wydarzenie, od 20 lat dostarczające widzom radości i emocji, rozpoczęła kampania, która zaprasza ich do wsparcia charytatywnego celu poprzez oglądanie mikołajkowego programu emitowanego 6 grudnia o godzinie 18.45. Prezenterzy i aktorzy związani ze stacją, tradycyjnie występujący w roli Mikołajów, również w tym roku zachęcają do udziału w tej szlachetnej akcji. 

Co roku angażujemy się w Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu, ale tym razem poszliśmy o krok dalej. ORKA od kilku lat postprodukuje filmy w ramach tej charytatywnej akcji a nasi eksperci od efektów specjalnych kreują w 3D renifery. W tym roku renifery są pełnoprawnymi bohaterami reklamy, a ich rola jest szczególnie ważna – to było duże wyzwanie– mówi Magdalena Zimecka, CEO ORKA.

W tym roku po raz pierwszy zespół wysoce wykwalifikowanych ekspertów ORKI do stworzenia spektakularnego bajkowego świata Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu wykorzystał najnowocześniejsze narzędzia: wirtualną produkcję i ekrany LED. Studio, które od kilku lat odpowiedzialne jest za postprodukcję filmów tej kampanii, wprowadziło te innowacje, by stworzyć wyjątkowych i pełnoprawnych bohaterów reklamy - renifery w technologii 3D. Ta decyzja pozwoliła na wykreowanie jeszcze bardziej magicznego i nowoczesnego doświadczenia dla widzów.

Reżyserem tegorocznej kampanii jest Armin Kurasz, który gwarantuje spektakularne efekty wizualne i magiczną atmosferę podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 

Chcieliśmy, żeby akcja filmów działa się w niezwykłych sceneriach, dlatego zdecydowaliśmy się użyć tutaj techniki Wirtualnej Produkcji, dzięki której mogliśmy przenieść się w wiele niesamowitych lokacji. Z pomocą przyszło tutaj studio VuFinder które pomogło nam stworzyć te niezwykłe przestrzenie. Natomiast motywem przewodnim kampanii są renifery, które jednocześnie są jednymi z najważniejszych bohaterów filmu. To one prowokują całą historię, motywują naszych „ludzkich” bohaterów do działania i oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Chciałem, żeby z jednej strony były to magiczne, niezwykłe i charyzmatyczne postaci ale jednak wizualnie jak najbardziej autentyczne, szczegółowe, osadzone w naszym świecie. I tutaj z pomocą przyszła ekipa ORKI która już od początkowego etapu uczestniczyła w pracach nad koncepcją– mówi Armin Kurasz, reżyser 

Dla wirtualnej produkcji nie ma żadnych ograniczeń poza wyobraźnią, dlatego z wielką przyjemnością wykorzystaliśmy tę technologię, by na potrzeby Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu wykreować bajkowe przestrzenie i krajobrazy takie jak gabinet św. Mikołaja czy niebiański lot saniami. Największym wyzwaniem były renifery, które w tym roku odgrywają wyjątkowo ważne role w kampanii. Myślę, że stanęliśmy na wysokości zadania i nasze kreacje będą cieszyć oczy i serca publiczności – dodaje Katarzyna Kozłowska, Head of Production, ORKA

Źródło: ORKA

Dodatkowe informacje:

Studio produkcyjne ORKA od ponad 20 lat istnienia zrealizowało tysiące projektów z zakresu postprodukcji i koprodukcji filmów pełnometrażowych, seriali oraz reklam (Play – P4, Reckitt) i kampanii społecznych. W swoim dorobku ma m.in. prace przy postprodukcji filmów “Infinite Storm", “Snot and Splash”, “Iluzja”, “Miłość na pierwszą stronę”, „Czarny Młyn”, „Król”, „Gareth Jones". 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764