logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio postprodukcyjne Locomotive tworzy dział VR

  PR 22.01.2019, przeczytano 1051 razy
ilustracjastrzałka

Studio postprodukcyjne LocoMotive rozszerza swoją działalność i tworzy dział VR (Virtual Reality). Za jego rozwój odpowiada Przemysław Drosik – współzałożyciel firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-postprodukcyjne-locomotive-tworzy-dzial-vr,380892,artykul.html

Utworzenie nowego segmentu w strukturach LocoMotive jest związane z intensywnym rozwojem studia oraz odpowiedzią na potrzeby klientów. Zadaniem działu jest m.in. pokazywanie spektrum możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość i sposobów wykorzystania jej w działaniach marketingowych. Obecnie nowo otwarty departament LocoMotive zakończył zdjęcia do nowego projektu VR realizowanego w Bangkoku.

- Wirtualna rzeczywistość to silny trend, którego potencjał wciąż nie został jeszcze wykorzystany, a ludzie są gotowi, aby go poznać i polubić - mówi Przemysław Drosik - współzałożyciel LocoMotive. - Dlatego chcemy dać naszym klientom możliwość przygotowania produkcji w technologii VR i przeniesienia odbiorców bliżej ich oferty. – dodaje.

LocoMotive w swoim portfolio ma szereg projektów wykonanych w technologii wirtualnej rzeczywistości m.in. kampanię filmów VR-owych dla marki YES, czy kampanie dla marek samochodowych np. Mitsubishi. Ostatnim, którym odbił się szerokim echem, była „Kartka z Powstania”. Ten projekt był pierwszym fabularyzowanym widowiskiem historycznym zrealizowanym w Polsce w technologii wirtualnej rzeczywistości. Premiera oraz pokazy VR „Kartki”, można było oglądać w  Kordegardzie – Galerii Narodowego Centrum Kultury w Warszawie, ale także podczas 43 Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni, Film Spring Open, Polish Television Theaters Festival Nowy Jork,  DLD Tel Aviv Innovation Festival 2018 czy w czasie KORT Festival Leuven. Twórcami kartki byli: produkcja studio VR Heroes, postprodukcja LocoMotive, reżyseria Tomasz Dobosz, operator Marcin Magiera, producent Mariusz Laszuk, dźwięk Kamil Sajewicz.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764