logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio postprodukcyjne Locomotive tworzy dział VR

  PR 22.01.2019, przeczytano 586 razy
ilustracjastrzałka

Studio postprodukcyjne LocoMotive rozszerza swoją działalność i tworzy dział VR (Virtual Reality). Za jego rozwój odpowiada Przemysław Drosik – współzałożyciel firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-postprodukcyjne-locomotive-tworzy-dzial-vr,380892,artykul.html

Utworzenie nowego segmentu w strukturach LocoMotive jest związane z intensywnym rozwojem studia oraz odpowiedzią na potrzeby klientów. Zadaniem działu jest m.in. pokazywanie spektrum możliwości jakie daje wirtualna rzeczywistość i sposobów wykorzystania jej w działaniach marketingowych. Obecnie nowo otwarty departament LocoMotive zakończył zdjęcia do nowego projektu VR realizowanego w Bangkoku.

- Wirtualna rzeczywistość to silny trend, którego potencjał wciąż nie został jeszcze wykorzystany, a ludzie są gotowi, aby go poznać i polubić - mówi Przemysław Drosik - współzałożyciel LocoMotive. - Dlatego chcemy dać naszym klientom możliwość przygotowania produkcji w technologii VR i przeniesienia odbiorców bliżej ich oferty. – dodaje.

LocoMotive w swoim portfolio ma szereg projektów wykonanych w technologii wirtualnej rzeczywistości m.in. kampanię filmów VR-owych dla marki YES, czy kampanie dla marek samochodowych np. Mitsubishi. Ostatnim, którym odbił się szerokim echem, była „Kartka z Powstania”. Ten projekt był pierwszym fabularyzowanym widowiskiem historycznym zrealizowanym w Polsce w technologii wirtualnej rzeczywistości. Premiera oraz pokazy VR „Kartki”, można było oglądać w  Kordegardzie – Galerii Narodowego Centrum Kultury w Warszawie, ale także podczas 43 Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni, Film Spring Open, Polish Television Theaters Festival Nowy Jork,  DLD Tel Aviv Innovation Festival 2018 czy w czasie KORT Festival Leuven. Twórcami kartki byli: produkcja studio VR Heroes, postprodukcja LocoMotive, reżyseria Tomasz Dobosz, operator Marcin Magiera, producent Mariusz Laszuk, dźwięk Kamil Sajewicz.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną
Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa do 27 grudnia.
Mega ceny na oczkarki do banerów - jeszcze łatwiejsza obróbka prac
Proces stworzenia banneru reklamowego to nie tylko wydruk, ale także obróbka i wykończenie materiałów reklamowych. Jednym z takich niezbędnych narzędzi są oczkarki do banerów i plandek, których Via Color Pegasus posiada w swojej ofercie dwa rodzaje.
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga firmom w zarządzaniu stronami internetowymi w wersji stacjonarnej oraz mobilnej. Nowa platforma DXP 7.3. umożliwia digitalizację operacji biznesowych z wykorzystaniem nowych, zaawansowanych funkcji, przy mniejszych nakładach czasu.
19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów
„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. Jej koncepcję pro publico bono opracowała agencja 19 Południk.
Agencja Formup odpowiedzialna za globalną promocję gry od 11 bit studios
Agencja FormUp będzie odpowiedzialna za promocję wydanej przez 11 bit studios gry Moonlighter. Znana do tej pory z konsoli i PC produkcja zadebiutowała na platformie iOS i od wczoraj jest dostępna w App Store.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764