logo
WIADOMOŚCI

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz nowym Członkiem PIAP

Mateusz Zawiślak  PR 29.01.2018, przeczytano 151 razy

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz to nowy Członek PIAP, który w styczniu br. zdecydował się dołączyć do grona Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-siedem-zoltowski-grzegorz-nowym-czlonkiem-piap,35237,artykul.html

- Wstąpienie do PIAP-u to naturalny krok wynikający z  procesu ciągłego rozwoju firmy Studio Siedem Żółtowski Grzegorz. Większość członków to Nasi stali partnerzy od lat, więc czujemy się w tym gronie jakbyśmy tu byli już od dawna. Liczymy że z Nami na pokładzie PIAP jeszcze bardziej umocni swą wiodącą rolę na rynku - mówi Grzegorz Żółtowski, właściciel Studio Siedem Żółtowski Grzegorz.

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz to agencja reklamowa specjalizująca się w produkcji oraz znakowaniu gadżetów reklamowych, odzieży oraz usług poligraficznych.

To firma o uznanej marce oraz 14-letnim doświadczeniu.

Największy atut agencji reklamowej Studio Siedem to ludzie tworzący zgrany zespół gotowy na wszelkie wyzwania. Bogaty park maszynowy, profesjonalna załoga oraz nabyta wiedza i ciągły zapał do tego co robią - tworzy z nich solidnego partnera, godnego polecenia.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 64 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone