logo
WIADOMOŚCI

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz nowym Członkiem PIAP

Mateusz Zawiślak  PR 29.01.2018, przeczytano 157 razy

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz to nowy Członek PIAP, który w styczniu br. zdecydował się dołączyć do grona Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-siedem-zoltowski-grzegorz-nowym-czlonkiem-piap,35237,artykul.html

- Wstąpienie do PIAP-u to naturalny krok wynikający z  procesu ciągłego rozwoju firmy Studio Siedem Żółtowski Grzegorz. Większość członków to Nasi stali partnerzy od lat, więc czujemy się w tym gronie jakbyśmy tu byli już od dawna. Liczymy że z Nami na pokładzie PIAP jeszcze bardziej umocni swą wiodącą rolę na rynku - mówi Grzegorz Żółtowski, właściciel Studio Siedem Żółtowski Grzegorz.

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz to agencja reklamowa specjalizująca się w produkcji oraz znakowaniu gadżetów reklamowych, odzieży oraz usług poligraficznych.

To firma o uznanej marce oraz 14-letnim doświadczeniu.

Największy atut agencji reklamowej Studio Siedem to ludzie tworzący zgrany zespół gotowy na wszelkie wyzwania. Bogaty park maszynowy, profesjonalna załoga oraz nabyta wiedza i ciągły zapał do tego co robią - tworzy z nich solidnego partnera, godnego polecenia.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Warsztaty termotransferowe: Integart zaprasza do rejestracji
"Amazing, but true - Edycja 2" to warsztaty przeznaczone dla osób, które interesują się tematyką termotransferu i pragną poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności w tym zakresie. Jest to też doskonała okazja dla tych wszystkich, którzy dopiero zastanawiają się nad otwarciem własnego biznesu opartego o zdobienia reklamowe czy znakowanie. Warto podkreślić, że cieszące się...
Tortille z Konspolu w nowej odsłonie na nośnikach outdoor
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską  firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.
Projektory Epson na Octopus Film Festival
W ciągu pięciu dni od 22 do 26 sierpnia odbędzie się Octopus Film Festival, czyli jeden z najbardziej nietypowych festiwali filmowych w Polsce. Miejscem wydarzenia jest Stocznia Gdańska, gdzie odbędzie się ponad trzydzieści projekcji filmów najróżniejszych gatunków – od kina klasy B po premiery ambitnych tytułów. Od strony technicznej wydarzenie wspierać będzie firma Epson,...
Media4u rekrutuje z „Mobilną Łodzią”
Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej...
Aparat Nikon i obiektyw AF-S Nikkor z nagrodami EISA 2018/2019
Nikon z przyjemnością informuje, że aparat Nikon D850 i teleobiektyw AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED VR zwyciężyły w kategoriach „Professional DSLR Camera” (profesjonalne lustrzanki cyfrowe) i „Professional Lens” (profesjonalne obiektywy) w sezonie 2018/2019. Nagrody te, przyznawane przez stowarzyszenie EISA (European Imaging and Sound Association), stanowią...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone