logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz nowym Członkiem PIAP

  PR 29.01.2018, przeczytano 653 razy

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz to nowy Członek PIAP, który w styczniu br. zdecydował się dołączyć do grona Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-siedem-zoltowski-grzegorz-nowym-czlonkiem-piap,35237,artykul.html

- Wstąpienie do PIAP-u to naturalny krok wynikający z  procesu ciągłego rozwoju firmy Studio Siedem Żółtowski Grzegorz. Większość członków to Nasi stali partnerzy od lat, więc czujemy się w tym gronie jakbyśmy tu byli już od dawna. Liczymy że z Nami na pokładzie PIAP jeszcze bardziej umocni swą wiodącą rolę na rynku - mówi Grzegorz Żółtowski, właściciel Studio Siedem Żółtowski Grzegorz.

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz to agencja reklamowa specjalizująca się w produkcji oraz znakowaniu gadżetów reklamowych, odzieży oraz usług poligraficznych.

To firma o uznanej marce oraz 14-letnim doświadczeniu.

Największy atut agencji reklamowej Studio Siedem to ludzie tworzący zgrany zespół gotowy na wszelkie wyzwania. Bogaty park maszynowy, profesjonalna załoga oraz nabyta wiedza i ciągły zapał do tego co robią - tworzy z nich solidnego partnera, godnego polecenia.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764