logo
WIADOMOŚCI

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz nowym Członkiem PIAP

Mateusz Zawiślak  PR 29.01.2018, przeczytano 110 razy

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz to nowy Członek PIAP, który w styczniu br. zdecydował się dołączyć do grona Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-siedem-zoltowski-grzegorz-nowym-czlonkiem-piap,35237,artykul.html

- Wstąpienie do PIAP-u to naturalny krok wynikający z  procesu ciągłego rozwoju firmy Studio Siedem Żółtowski Grzegorz. Większość członków to Nasi stali partnerzy od lat, więc czujemy się w tym gronie jakbyśmy tu byli już od dawna. Liczymy że z Nami na pokładzie PIAP jeszcze bardziej umocni swą wiodącą rolę na rynku - mówi Grzegorz Żółtowski, właściciel Studio Siedem Żółtowski Grzegorz.

Studio Siedem Żółtowski Grzegorz to agencja reklamowa specjalizująca się w produkcji oraz znakowaniu gadżetów reklamowych, odzieży oraz usług poligraficznych.

To firma o uznanej marce oraz 14-letnim doświadczeniu.

Największy atut agencji reklamowej Studio Siedem to ludzie tworzący zgrany zespół gotowy na wszelkie wyzwania. Bogaty park maszynowy, profesjonalna załoga oraz nabyta wiedza i ciągły zapał do tego co robią - tworzy z nich solidnego partnera, godnego polecenia.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone