logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio Snickers i Jürgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku

  PR 07.06.2021, przeczytano 466 razy
ilustracja

W najbliższych dniach Europą zawładną wielkie piłkarskie emocje. Kibicować sportowym zmaganiom drużyn będą setki tysięcy Polaków –  a razem z nimi marka Snickers.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studio-snickers-i-j%C3%BCrgen-klopp-wspieraja-wydarzenia-na-boisku,391779,artykul.html

Z początkiem czerwca na europejskich rynkach ruszyła kampania pysznych batonów z udziałem znanego trenera piłki nożnej – Jürgena Kloppa. W Polsce internetowa kampania będzie trwać do początku lipca. Przygotowane zostały specjalne formaty video 6’, 10’ oraz 15’, które pokazują jak football, nawet ten w wersji miniaturowej, może emocjonować kibiców. Kreacjom video towarzyszyć będą statyczne wersje pokazujące paletę piłkarskich emocji, na które zaradzić może nie kto inny jak baton Snickers.

Oprócz działań z Jürgenem Kloppem, marka Snickers postanowiła zaangażować fanów piłki nożnej i wspólnie z nimi przeżywać sportowe emocje. Dlatego trzy warianty produktowe Snickers zmieniają się w… komentatorów sportowych, którzy w żartobliwy sposób podsumowują wydarzenia z boiska.

Każdy z batonów ma inny sposób relacjonowania tego, co się dzieje na murawie. Łączy je jednak to, że od razu zauważą kto był głodny w danej akcji, a kto nasycony i gotowy do zdobywania bramek.

Klasyczny wariant Snickers to komentator głodny goli, którego sycą dynamiczne akcje i tzw. „futbol na tak”. Będzie zwracał uwagę przede wszystkim na spragnionych zwycięstw  piłkarzy i na akcje, w których głód zdecydowanie przeważył szale. Snickers Crisp to natomiast komentator, który nie ogląda meczu – on go wręcz chrupie! Interesują go głównie kontrowersje, niespodziewane zwroty akcji, bramki z zaskoczenia. Trzeci komentator – najnowszy wariant w portfolio Snickers Creamy Peanut Butter - rozpływa się w finezji gry, komentuje akcje z polotem i szuka akcji, które poszły gładko.

ilustracjastrzałka

Kampania odbywać się będzie przede wszystkim przy użyciu social mediów, a poprzedzać ją będą materiały video prezentujące każdego z komentatorów pokazywane w formie 30’ reklamy oraz 6’ krótkich form video.

Kampanię z Jürgenem Kloppem przygotowały The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf. Lokalne działania koordynuje agencja Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom.

Źródło: Mars Polska Sp. z o.o.

www.mars.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764