Studio TANK prezentuje drugą odsłonę swojej identyfikacji wizualnej. W 2018 roku w komunikacji marki pojawi się nowa grafika przygotowana przez artystkę Karolinę Rodanowicz, zaś miejsce turkusu zajmie róż. Koncepcja otwartej identyfikacji polegającej na zmiennym kodzie kolorystycznym i dorocznej współpracy z wybranym artystą, została przygotowana przez Mamastudio.
Premiera pierwszej edycji nowego wizerunku, w tym odświeżonego logotypu, odbyła się pod koniec 2016 roku z okazji 10. rocznicy powstania firmy. Zmiana miała na celu podkreślenie wysokiej jakości świadczonych usług przez studio. Wówczas TANK zaprosił do współpracy ilustratora Tymka Jezierskiego. Jego turkusowo-czarno-biała grafika pojawiała się m.in. w materiałach reklamowych.
- Zmiany są przeciwieństwem stagnacji, więc jeżeli tylko przynoszą ze sobą dobrą jakość, z radością je wprowadzamy - powiedziała Magda Olak, dyrektor zarządzająca TANKA. - Wierzę, że 2018 rok będzie zatem dla nas tak samo piękny, jak piękny jest odcień różu w naszej nowej grafice od Karoliny Rodanowicz.
W oparciu o nowy kolor i grafikę TANK przygotował już drugą edycję swojego popularnego notesu. Nowa identyfikacja znalazła się także na słoikach z miodem od pszczół-tankistek z miejskiej pasieki w Forcie Mokotów, gdzie firma ma swoją siedzibę.
Źródło: TANK