logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studiomed TV w ofercie telewizyjnej Play i UPC

  PR 06.06.2022, przeczytano 256 razy

Play i UPC wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów interesującym się tematyką medyczną i zdrowotną wzbogacają ofertę swojej telewizji o nowy kanał – STUDIOMED TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studiomed-tv-w-ofercie-telewizyjnej-play-i-upc,396168,artykul.html

Od 1 czerwca 2022 r. klienci PLAY NOW oraz PLAY NOW TV posiadający pakiet Podstawowy a także UPC z pakietem Select i wyższymi będą mogli oglądać nowy kanał STUDIOMED TV.

STUDIOMED TV to pierwsza polska telewizja o zdrowiu i medycynie. Jej misją jest zwiększanie wiedzy i świadomości społeczeństwa w zakresie zdrowego stylu życia, leczenia oraz profilaktyki zdrowotnej. Oferta telewizji jest bogata i zróżnicowana. W ramówce znajdują się zarówno lżejsze i bardziej rozrywkowe programy o zdrowym odżywianiu, skutecznych metodach odchudzania, zdrowiu dzieci jak i poważniejsze poświęcone chorobom cywilizacyjnym takim jak depresja, cukrzyca czy nowotwory. Nad jakością i aktualnością informacji czuwa Rada Programowa składająca się z wybitnych ekspertów – lekarzy i profesorów.

Źródło: PLAY

www.play.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764