logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Studium przypadku kampani Brandlift dla marki Amica

  PR 20.01.2021, przeczytano 1159 razy
ilustracjastrzałka

Marka Amica, producent artykułów gospodarstwa domowego, dołączyła do portfolio klientów BrandLift. Celem przeprowadzonej dla niej kampanii była promocja odkurzacza pionowego ułatwiającego codzienne domowe porządki. Jak się okazało, wyniki akcji przeszły najśmielsze oczekiwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studium-przypadku-kampani-brandlift-dla-marki-amica,389894,artykul.html

Różnorodność treści i konkurs

- Podstawowym elementem, który wpływa na ostateczny sukces kampanii influencerskich jest odpowiedni dobór twórców. W przypadku akcji dla Amica postawiliśmy na influencerów poruszających tematykę wnętrzarską oraz lifestylową. Do współpracy zaprosiliśmy 10 instagramerów, którzy otrzymali przesyłki z odkurzaczem do przetestowania. Ich zadaniem było przygotowanie posta z autorskimi zdjęciami, przedstawiającymi odkurzacz „w akcji”. Dodatkowo publikowali oni instastories, podczas których opowiadali o jego największych zaletach i kluczowych funkcjonalnościach – mówi Karina Hertel, Dyrektor Zarządzająca agencją marketingu influencerskiego BrandLift.  

Niezwykle istotnym elementem kampanii był konkurs zorganizowany na profilu Amica. Zaangażowani do współpracy twórcy w swoich materiałach zachęcali do wzięcia w nim udziału, wyjaśniali jego zasady oraz umieszczali tzw. swipe-up do posta konkursowego. Tym samym przekierowywali ruch na profil klienta na Instagramie.

Za stronę prawno-skarbową konkursu odpowiadała agencja.

Świetne wyniki

KPI kampanii zakładały 700 tys. zasięgu po follow, 21 tys. interakcji oraz 150 tys. organicznego zasięgu postów. Każdy ze wskaźników przekroczył 100%. Zasięg po follow wyniósł 783 740 (111%), posty wygenerowały 21 449 interakcji (102%), a ich organiczny zasięg został określony na poziomie 367 902 (245%).

Wykreowany przez twórców content charakteryzował się dużą różnorodnością oraz estetyką na wysokim poziomie. Powstały piękne zdjęcia wnętrz, których kluczowym elementem był odkurzacz będący przedmiotem kampanii. Co istotne, każdy ze stworzonych materiałów może zostać ponownie wykorzystany na profilach Amica w mediach społecznościowych. Akcja została bardzo pozytywnie przyjęta przez odbiorców, co potwierdzają komentarze pod poszczególnymi postami, a także wspomniany real reach na poziomie 245%. Efektem kampanii było także ponad 80 zgłoszeń konkursowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: BrandLift

www.brandlift.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

32 lata SMS: historia wg SMSAPI
Historia SMS-owania rozpoczęła się od wysłanych 32 lata temu życzeń: Merry Christmas. Pierwszą wiadomość wysłał do kolegów programista z Vodafone. Choć architekci telefonii komórkowej planowali, że będzie to ich wewnętrzny system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj SMS-y są niezbędnym kanałem komunikacji w prywatnej, urzędowej i biznesowej.
Canon: Technologia druku zmienia sposób, w jaki postrzegamy świat
Zaawansowana technologia druku otwiera przed nami nowe możliwości, pozwalając na odkrywanie otaczającego świata w sposób dotąd niespotykany. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Canon, takim jak druk wypukły, wizualne treści stają się dostępne również dla osób z dysfunkcjami wzroku, a materiały zyskują wymiar, który możemy odbierać wielozmysłowo....
Jak oświetlenie w biurze wpływa na komfort, estetykę i produktywność
Oświetlenie w przestrzeni biurowej jest kwestią, której często przypisuje się znaczenie drugorzędne, ograniczając jego rolę niemal wyłącznie do estetyki. Tymczasem ma ono bezpośredni wpływ na ergonomię, atmosferę, a także komfort i produktywność pracowników, nie wspominając o wpływie na estetykę przestrzeni biurowej.
Jak wręczać i przyjmować prezenty biznesowe?
Wręczanie i przyjmowanie prezentów biznesowych wymaga umiejętności oraz znajomości odpowiednich zasad savoir - vivre, które podkreślają profesjonalizm i szacunek wobec drugiej strony. Oto kilka kluczowych zasad, które mogą pomóc zarówno w dawaniu, jak i odbieraniu biznesowych upominków.
Techniczna ewolucja w Car Wrappingu - komentarz Antalis
Postęp techniczny w oklejaniu samochodów umożliwia nam przekształcanie naszych pojazdów w auta marzeń. Antalis przygląda się tej ewolucji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764