Do rąk czytelników trafia nowy numer „Media & Marketing Polska”, w nowej szacie graficznej i z nowymi sekcjami.
Nowy design jest bardziej przejrzysty i będzie sprawiać, że lektura i znajdowanie informacji będą łatwiejsze. Pojawiają się także dwie nowe sekcje: "Jak to działa", w której w tym numerze prezentujemy infografikę z telewizją cyfrową, MUX-ami i nowymi stacjami, oraz "Kreacja", gdzie specjaliści oceniają kampanie reklamowe. Nowością jest także "Bank danych", w którym zestawiono wynik największych fanpage'ów oraz najpopularniejsze spoty i kanały w YouTube.
Ponadto w numerze jak zwykle wywiady, analizy i raport specjalny „Social Media". Zdjęcie okładkowe Łukasza Misiukanisa, prezesa Socializera, zapowiada niezwykle ciekawy wywiad o efektywności w social mediach, wzrostach na tym rynku i końcu ery żebrolajków. W numerze przyglądamy się także wydatkom największych reklamodawców i perspektywom rynku reklamowego w 2013 r. Piszemy też o marketingu do kobiet, które są dysponentami domowych budżetów.
W raporcie Social Media prezentujemy m.in. sylwetki wybranych agencji socialowych, analizujemy trend geolokalizacji i śmiejemy się z największych wpadek w Facebooku.
Źródło: VFP Communications