logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Style to go - blogerki w kampanii Bosh

  PR 15.01.2015, przeczytano 746 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bosch uruchamia kolejną akcję w blogosferze, promując linię mini-stylizatorów do włosów „STYLE TO GO”. Do akcji zaangażowały się blogerki z kategorii: fryzury, lifestyle, fitness i uroda. Inicjatorem koncepcji i realizatorem działań jest agencja INSIGNIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/style-to-go---blogerki-w-kampanii-bosh,23657,artykul.html

Produkty szyte na miarę

Zdecydowana większość kobiet prawie codziennie stylizuje włosy, potrzebuje na to co najmniej kwadrans. Linia mini-stylizatorów do włosów: suszarka, prostownica oraz suszarko-lokówka, stworzona jest dla nowoczesnych kobiet, które lubią dobrze wyglądać zawsze i wszędzie: w czasie dnia pracy, po zajęciach sportowych, w podróży, w domu i poza nim. Produkty są poręczne, lekkie i można je zmieścić w każdej torebce – to towarzysze sprytnej stylizacji włosów, „must be” każdej pięknej kobiety.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na produkty poprzez angażujący i atrakcyjny charakter komunikacji. Ważnym elementem jest generowanie wysokiego zasięgu komunikacji poprzez dobór adekwatnych blogów do współpracy przy kampanii. Key idea komunikacji: zawsze i wszędzie w dobrym stylu – produkty „Style to go” pozwolą Ci wyglądać dobrze bez względu na czas i miejsce.

Akcja „STYLE TO GO” trwa 3 miesiące (grudzień 2014-luty 2015) i podzielona została na trzy etapy.

Pierwszy z nich - „stylizacje-inspiracje” to promocja produktów wśród blogerek, specjalizujących się w stylizacji włosów. Wykorzystując okres sylwestrowo-karnawałowy blogerki przy użyciu sprzętu „STYLE TO GO” wykonały tutorial stylizacji na lata 20. i 70., dostarczając inspiracje swoim czytelniczkom.

Drugi etap akcji – „sprzęt do zadań specjalnych” – blogerki zajmujące się tematyką aktywnego stylu życia. Ich zadaniem jest pokazanie, że dzięki poręcznemu sprzętowi można świetnie wyglądać na, jak i po zajęciach sportowych. Można go spakować do torby sportowej, a po zajęciach szybko „doprowadzić się do ładu” i iść na imprezę.

Trzeci etap – „kobieta w podróży” – blogerki zajmujące się tematyką lifestyle, które lubią podróżować. Ich celem jest przedstawienie produktu w kontekście mobilności, który pozwala wyglądać świeżo bez względu na czas i miejsce.

Dodatkowo każda z blogerek organizuje dla swoich czytelniczek konkurs, w którym mają przedstawić m.in. „jak przygotować atrakcyjną fryzurę (na Sylwestra, bal karnawałowy” w 15 min?”, „sposób na szybkie ogarnięcie się po zajęciach”, „podróżniczy zestaw nowoczesnej kobiety”. Akcja potrwa do końca lutego 2015.

Źródło: INSIGNIA

www.insignia.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja INSIGNIA pracuje dla marki Bosch od 2010 r. Zrealizowała kampanię z blogerami „Maxximum możliwości”. Obecnie realizuje też inne działania marketingowe dla AGD Bosch, m.in. kampanię „Akademia Smaku” (www.akademiasmakuonline.pl), skierowaną do pasjonatów gotowania oraz akcję promocyjną linii żelazek i odkurzaczy Bosch (www.promocjebosch.pl).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764