logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stypendia na rozwój pasji w kampanii Twister

  PR 03.06.2024, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka

1 czerwca 2024 roku rusza już druga edycja kampanii marki Twister – „Rozkręć się z Twisterem – Odkryj Kosmos Możliwości”. To wyjątkowa okazja dla młodych talentów, by rozwijać swoje pasje i zdobyć atrakcyjne nagrody. W tym roku uczestnicy mogą wygrać stypendia na rozwój swoich zainteresowań o wartości 1000 zł, 5000 zł lub 10000 zł. Dodatkowo do wygrania jest również miejsce na Twister Camp, gdzie znani influencerzy będą dzielić się swoja receptą na sukces! Co należy zrobić, by mieć szansę na wygraną?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stypendia-na-rozwoj-pasji-w-kampanii-twister,404461,artykul.html

Kampania „Rozkręć się z Twisterem – Odkryj Kosmos Możliwości” nie tylko zachęca do rozwoju pasji przez młodzież, ale również podejmuje ważne społecznie tematy, zachęcając młodych do odpowiedzialnego i kreatywnego korzystania z mediów społecznościowych. Partnerami akcji jest sieć sklepów Żabka oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Rozkręć się z Twisterem – Odkryj Kosmos Możliwości!

Podobnie jak w ubiegłym roku, Twister organizuje konkurs na TikToku dla osób powyżej 16. roku życia. Aby wziąć udział w konkursie i mieć szansę na zgarnięcie fantastycznych nagród, należy zakupić loda Twister Cosmixx w jednym ze sklepów Żabka, zachować paragon i opisać swoją dowolną pasję w 500 słowach na stronie konkursowej, dodając film lub zdjęcie, które ją obrazuje. 

Twister Camp – Warsztaty z Influencerami

W tym roku, oprócz udziału w Twister Camp, można także wygrać stypendium, które pozwoli młodym na rozwój pasji. Do wygrania jest 1x 10 000 zł, 1x 5 000 zł oraz 5x 1 000 zł. Konkurs będzie promowany przez influencerów na TikToku, którzy wezmą również udział w Twister Camp.

Twister Camp odbędzie się 9 sierpnia 2024 roku w Warszawie. W obozie weźmie udział 35 osób, które mogą zabrać ze sobą osobę towarzyszącą - co daje podwójną radość z wygranej! Podczas warsztatów, popularni TikTokerzy, tacy jak Kinga Sawczuk, Kamil Szymczak, Hubert i Sebastian Kuc oraz Klaudia Leclercq podzielą się swoimi doświadczeniami i udzielą wskazówek, jak rozwijać pasje i tworzyć atrakcyjny content na social media. Camp odwiedzą również trzej specjalni goście: psycholożka - Hanna Sywula, wicemistrzyni w strzelectwie sportowym – Julia Piotrowska oraz dj’ka - Agata Joanidis. Podczas wykładów będą oni starali się zainspirować uczestników do dążenia do realizacji swoich marzeń i rozwijania pasji. 

Partnerstwo z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę

Kampania, zachęcając młodzież do rozkręcania się w sieci, podejmuje również temat zagrożeń związanych z obecnością w mediach społecznościowych. Według raportu Nastolatki 3.0 co piąty przedstawiciel młodego pokolenia doświadcza przemocy w internecie. Marka Twister wspierając misję Fundacji, przekazuje 10 groszy z każdego zakupionego loda Twister Cosmixx. Dodatkowo na rozkrecsieztwisterem.pl do dyspozycji opiekunów pozostają materiały edukacyjne, stworzone we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, dające wskazówki jak pomóc młodym w radzeniu sobie z hejtem. 

Konkurs „Rozkręć się z Twisterem – Odkryj Kosmos Możliwości” trwa od 1 czerwca do 19 lipca 2024 roku. Wszystkie szczegóły oraz regulamin znajdują się na stronie www.rozkrecsieztwisterem.pl.

Za strategię, ideę kreatywną, wdrożenie kampanii i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za zakup mediów – dom mediowy Mindshare.

Źródło: Unilever

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Znaczenie” - Raport Roczny Ergo Hestii z instalacją artystyczną
ERGO Hestia opublikowała Raport Roczny za rok 2023, zatytułowany „Znaczenie”. Składa się on z dwóch części: publikacji oraz instalacji artystycznej - stworzonej przez artystkę Ewę Cieniak - którą podziwiać można w sopockiej centrali firmy.
Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024
Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy...
Streetcom realizuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie...
XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie
Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą...
Aleph dla marki Perła - kampania na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie S.A.).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764