logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Styropmin nowym klientem agencji Best Brands PR

  PR 11.02.2019, przeczytano 479 razy

Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z firmą Styropmin - producentem profesjonalnych płyt styropianowych, jednego z najważniejszych elementów systemu dociepleń. Kampania będzie miała na celu przede wszystkim edukację klientów ostatecznych na temat nowoczesnych rozwiązań związanych z energooszczędnością oraz innowacyjnymi rozwiązaniami w budownictwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/styropmin-nowym-klientem-agencji-best-brands-pr,381196,artykul.html

Styropmin Sp. z o.o. z siedzibą główną w Mińsku Mazowieckim jest polską firmą o 26-letniej tradycji i doświadczeniu. Zajmuje się produkcją i dystrybucją płyt styropianowych. Firma posiada trzy nowe, zaawansowane technologicznie zakłady produkcyjne – w Łochowie, Oświęcimiu oraz w Zielonej Górze. Produkty marki Styropmin, dzięki szeroko rozbudowanej ofercie, znajdują zastosowanie zarówno w izolacji ścian, podłóg, fundamentów oraz dachów. W katalogu produktowym oprócz styropianów standardowych znajdują się linie profesjonalne - m.in.: styropiany pasywne, perymetryczne, laminowane papą, akustyczne, do ogrzewania podłogowego czy całe systemy styropianowych spadków na dachy płaskie. Są one rozwiązaniem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Agencja Best Brands PR zadba o wizerunek firmy Styropmin uwzględniając m.in. działania media relations oraz social media. Za obsługę klienta odpowiada zespół projektowy Martyny Andziak i Hanny Niewiadomskiej. Działania agencji mają wpłynąć przede wszystkim na edukację potencjalnych klientów pod kątem wyboru najlepszych, energooszczędnych materiałów izolacyjnych oraz rozpoznawalności marki i produktów Styropmin.

- Jako firma z przeszło 25 letnim doświadczeniem oraz jeden z liderów rynku wprowadzających innowacyjne rozwiązania, zdajemy sobie sprawę z konieczności edukowania klientów, zwłaszcza klienta ostatecznego. Na rynku przez lata funkcjonowało myślenie, z którym spotykamy się w dalszym ciągu, że styropian to po prostu styropian – prosty materiał budowlany, który od zawsze był, jest i będzie taki sam. Tymczasem wybór konkretnego rodzaju styropianu, konkretnego rozwiązania ma naprawdę duże znaczenie – szczególnie pod względem późniejszego komfortu użytkowników oraz oszczędności energii, a co za tym idzie środków finansowych. Naszym celem jest edukacja w tym zakresie. Dlatego podjęliśmy współpracę z profesjonalną agencją public relations, która pomoże nam w dotarciu z tymi informacjami do jak najszerszej grupy odbiorców. – mówi Sebastian K. Widelski, dyrektor marketingu firmy Styropmin

STYROPMIN
www.styropmin.pl

Źródło: Best Brands PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764