logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Styropmin nowym klientem agencji Best Brands PR

  PR 11.02.2019, przeczytano 187 razy

Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z firmą Styropmin - producentem profesjonalnych płyt styropianowych, jednego z najważniejszych elementów systemu dociepleń. Kampania będzie miała na celu przede wszystkim edukację klientów ostatecznych na temat nowoczesnych rozwiązań związanych z energooszczędnością oraz innowacyjnymi rozwiązaniami w budownictwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/styropmin-nowym-klientem-agencji-best-brands-pr,381196,artykul.html

Styropmin Sp. z o.o. z siedzibą główną w Mińsku Mazowieckim jest polską firmą o 26-letniej tradycji i doświadczeniu. Zajmuje się produkcją i dystrybucją płyt styropianowych. Firma posiada trzy nowe, zaawansowane technologicznie zakłady produkcyjne – w Łochowie, Oświęcimiu oraz w Zielonej Górze. Produkty marki Styropmin, dzięki szeroko rozbudowanej ofercie, znajdują zastosowanie zarówno w izolacji ścian, podłóg, fundamentów oraz dachów. W katalogu produktowym oprócz styropianów standardowych znajdują się linie profesjonalne - m.in.: styropiany pasywne, perymetryczne, laminowane papą, akustyczne, do ogrzewania podłogowego czy całe systemy styropianowych spadków na dachy płaskie. Są one rozwiązaniem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Agencja Best Brands PR zadba o wizerunek firmy Styropmin uwzględniając m.in. działania media relations oraz social media. Za obsługę klienta odpowiada zespół projektowy Martyny Andziak i Hanny Niewiadomskiej. Działania agencji mają wpłynąć przede wszystkim na edukację potencjalnych klientów pod kątem wyboru najlepszych, energooszczędnych materiałów izolacyjnych oraz rozpoznawalności marki i produktów Styropmin.

- Jako firma z przeszło 25 letnim doświadczeniem oraz jeden z liderów rynku wprowadzających innowacyjne rozwiązania, zdajemy sobie sprawę z konieczności edukowania klientów, zwłaszcza klienta ostatecznego. Na rynku przez lata funkcjonowało myślenie, z którym spotykamy się w dalszym ciągu, że styropian to po prostu styropian – prosty materiał budowlany, który od zawsze był, jest i będzie taki sam. Tymczasem wybór konkretnego rodzaju styropianu, konkretnego rozwiązania ma naprawdę duże znaczenie – szczególnie pod względem późniejszego komfortu użytkowników oraz oszczędności energii, a co za tym idzie środków finansowych. Naszym celem jest edukacja w tym zakresie. Dlatego podjęliśmy współpracę z profesjonalną agencją public relations, która pomoże nam w dotarciu z tymi informacjami do jak najszerszej grupy odbiorców. – mówi Sebastian K. Widelski, dyrektor marketingu firmy Styropmin

STYROPMIN
www.styropmin.pl

Źródło: Best Brands PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764