logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Styropmin nowym klientem agencji Best Brands PR

  PR 11.02.2019, przeczytano 147 razy

Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z firmą Styropmin - producentem profesjonalnych płyt styropianowych, jednego z najważniejszych elementów systemu dociepleń. Kampania będzie miała na celu przede wszystkim edukację klientów ostatecznych na temat nowoczesnych rozwiązań związanych z energooszczędnością oraz innowacyjnymi rozwiązaniami w budownictwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/styropmin-nowym-klientem-agencji-best-brands-pr,381196,artykul.html

Styropmin Sp. z o.o. z siedzibą główną w Mińsku Mazowieckim jest polską firmą o 26-letniej tradycji i doświadczeniu. Zajmuje się produkcją i dystrybucją płyt styropianowych. Firma posiada trzy nowe, zaawansowane technologicznie zakłady produkcyjne – w Łochowie, Oświęcimiu oraz w Zielonej Górze. Produkty marki Styropmin, dzięki szeroko rozbudowanej ofercie, znajdują zastosowanie zarówno w izolacji ścian, podłóg, fundamentów oraz dachów. W katalogu produktowym oprócz styropianów standardowych znajdują się linie profesjonalne - m.in.: styropiany pasywne, perymetryczne, laminowane papą, akustyczne, do ogrzewania podłogowego czy całe systemy styropianowych spadków na dachy płaskie. Są one rozwiązaniem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Agencja Best Brands PR zadba o wizerunek firmy Styropmin uwzględniając m.in. działania media relations oraz social media. Za obsługę klienta odpowiada zespół projektowy Martyny Andziak i Hanny Niewiadomskiej. Działania agencji mają wpłynąć przede wszystkim na edukację potencjalnych klientów pod kątem wyboru najlepszych, energooszczędnych materiałów izolacyjnych oraz rozpoznawalności marki i produktów Styropmin.

- Jako firma z przeszło 25 letnim doświadczeniem oraz jeden z liderów rynku wprowadzających innowacyjne rozwiązania, zdajemy sobie sprawę z konieczności edukowania klientów, zwłaszcza klienta ostatecznego. Na rynku przez lata funkcjonowało myślenie, z którym spotykamy się w dalszym ciągu, że styropian to po prostu styropian – prosty materiał budowlany, który od zawsze był, jest i będzie taki sam. Tymczasem wybór konkretnego rodzaju styropianu, konkretnego rozwiązania ma naprawdę duże znaczenie – szczególnie pod względem późniejszego komfortu użytkowników oraz oszczędności energii, a co za tym idzie środków finansowych. Naszym celem jest edukacja w tym zakresie. Dlatego podjęliśmy współpracę z profesjonalną agencją public relations, która pomoże nam w dotarciu z tymi informacjami do jak najszerszej grupy odbiorców. – mówi Sebastian K. Widelski, dyrektor marketingu firmy Styropmin

STYROPMIN
www.styropmin.pl

Źródło: Best Brands PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation zrealizowała Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja...
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764