logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

SUBLIMACJA NA SZWIE PROBLEM

| 2018-11-26 21:09

jak w temacie mam materiał poliester 100% sublimacja pełna załączam foto , nie do końca w rogu mi sublimuje ... macie jakiś patent na to ? prasa sita wuja tomka nacisk duży kartka od góry na materiale tusze loligo papier od f5 , kombinowałem z podkładaniem coś pod gąbkę na prasie bez rezultatu , szew nie jest aż tak gruby ale w rogu nie do końca się barwi , szukam jakiegoś rozwiązania , kartka na dole też była i na to materiał , nie mam maty sylikonowej może na niej by nie było problemu ? , prosze o jakieś sugestie
a zapomniałem czas 40 s. + 200 stopni prasa .

Miniaturka


(Wiadomość zmodyfikowana przez: oscar2000 dnia 26.11.2018 21:52)

brak ikonki
+ +

polska
wiadomości: 66
w Signs.pl od 17.06.2012
IP: 88.156.151.XXX

| 2018-11-27 11:08

Ewidentnie nie sublimuje bo szew "wystaje" ponad materiał i brak jest dobrego i równego docisku tuż pod szwem. Proponuje coś podłożyć pod materiał (właśnie matę silikonową, może kilka warstw papieru położyć) i dosunąć do szwu na maxa blisko, aby jak się spojrzy z boku to materiał przy szwie i szew były na jednej płaszczyźnie. Powinno to rozwiązać problem.

brak ikonki
+

Poznań
wiadomości: 34
w Signs.pl od 08.11.2017
IP: 37.128.2.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764