logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Subskrypcje Newsweek.pl i Forbes.pl z filmami na vod.pl oraz dostępem do serwisu Tidal

  PR 20.04.2020, przeczytano 794 razy

Rusza oferta promocyjna subskrypcji internetowych Newsweek.pl i Forbes.pl w pakiecie z filmami z oferty serwisu vod.pl oraz dostępem do serwisu Tidal. Szczegóły oferty są uzależnione od wybranego wariantu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/subskrypcje-newsweek.pl-i-forbes.pl-z-filmami-na-vod.pl-oraz-dostepem-do-serwisu-tidal,386657,artykul.html

– Nasza nowa oferta jest odpowiedzą na zmieniające się potrzeby na rynku usług cyfrowych. Wierzmy, że połączenie subskrypcji cyfrowych Forbes i Newsweek wraz z doskonałymi filmami i muzyką, pozwala zaoferować w pełni nowoczesny cyfrowy produkt. To obecnie unikalne połączenie takich usług na rynku polskim. Dotychczasowa oferta z filmami z vod.pl cieszy się dużym powodzeniem, dlatego też spodziewamy się równie dużego zainteresowania nową ofertą z Tidal, szczególne, że jest dostępny w wersji Hi-Fi – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska.

W ramach subskrypcji Forbes.pl użytkownicy uzyskują nielimitowany dostęp do wszystkich treści Forbes.pl, miesięcznika Forbes Polska, magazynu Forbes Women, tłumaczeń najlepszych tekstów amerykańskiego Forbes.com, archiwalnych treści oraz Forum Ekspertów magazynu Forbes. Przy zakupie miesięcznej subskrypcji Forbes.pl w cenie 19,90 zł, użytkownicy otrzymują kod do wybranego filmu z oferty vod.pl oraz dostęp do usługi TIDAL w wersji Tidal Premium przez 90 dni. Przy wyborze abonamentu rocznego w cenie 199,00 zł za pierwszy rok, 239,00 zł za kolejne, użytkownicy otrzymują trzy kody do serwisu vod.pl oraz dostęp do usługi TIDAL w wersji Tidal Hi-Fi przez 90 dni.

W przypadku Newsweeka subskrybenci mają nielimitowany dostęp do wszystkich treści Newsweek.pl, tygodnika Newsweek Polska, magazynów Newsweek Historia, Slow, Living, Psychologia, Zdrowie, Smart Travelling, archiwalnych treści oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów Newsweeka. Przy wyborze miesięcznej subskrypcji Newsweeka w cenie 19,90 zł za pierwszy miesiąc i 24,90 zł za kolejne, użytkownicy otrzymują jeden kod do serwisu vod.pl oraz dostęp do usługi TIDAL w wersji Tidal Premium przez 90 dni, przy abonamencie półrocznym – dwa kody i rocznym – trzy kody oraz dostęp do usługi TIDAL w wersji Tidal Hi-Fi przez 90 dni (w cenie odpowiednio: 119,90 zł za pierwsze pół roku, 129,90 za kolejne i 229,00 zł za pierwszy rok, 249,00 za kolejne).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764