W restauracjach SUBWAY lato trwa, a gorące promocje się nie kończą! Wszyscy klienci, którzy czują pozytywną, wakacyjną atmosferę, od 16 lipca do 23 sierpnia kupując sałatkę z indyka z dodatkiem awokado otrzymają butelkę Kropli o smaku jabłkowym gratis. Marka stawia na działania, które przynoszą wiele korzyści na raz.
Sieć SUBWAY, która specjalizuje się w serwowaniu sandwiczy, jak zwykle przy okazji kampanii myśli też, jak zwiększyć korzyści swoich klientów i jeszcze skuteczniej przyciągnąć ich do swoich lokali. Tym razem postawiła na promocję duetu: sałatki z indykiem i awokado w towarzystwie rynkowej nowości – Kropli o smaku jabłkowym. Zestaw: świeża sałatka plus napój owocowy gratis to doskonała propozycja na upały, która doda energii i orzeźwi.
Dzięki promocji SUBWAY pragnie zwrócić uwagę na sałatkową część swojego menu. Nasi fani dobrze znają już menu sandwiczowe, ale nie zawsze wiedzą, że każdego suba można zamówić także w postaci sałatki. Kampania „Tropikalne lato” ma poszerzyć znajomość oferty marki, mówi Fabiola Gallegos rios, Marketing Manager sieci. Dostępny obecnie zestaw – sałatka z indykiem i awokado wraz z gratisowym napojem, spełnia dwa zadania. Ma zachęcić do spróbowania naszych produktów w nowej formie, a jednocześnie skutecznie zaspokoić głód i pragnienie naszych klientów.
Promując alternatywną formę swojego sztandarowego produktu SUBWAY nadal może mówić o wyróżnikach marki – w przypadku sałat także sprawdza się zasada świeżości produktów, z których są przygotowane. I możliwości indywidualnego skomponowania posiłku. Wystarczy dobrać ulubione warzywa do kawałków mięsa lub wędliny, aby cieszyć się wartościowym niskokalorycznym daniem. Można także zaufać specjalistom i skorzystać z gotowej oferty „Tropikalne lato”.
Sieć promuje swoją ofertę poprzez materiały in-store. Marka prowadzi też komunikację na swoich kanałach FB, TT i Instagramie oraz w internecie.
Za działania w Polsce, aktywność PR oraz opracowanie materiałów kampanii odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.
Źródło: SUBWAY