logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Subway - kampania „Tropikalne lato”

  PR 28.07.2015, przeczytano 904 razy
ilustracjastrzałka

W restauracjach SUBWAY lato trwa, a gorące promocje się nie kończą! Wszyscy klienci, którzy czują pozytywną, wakacyjną atmosferę, od 16 lipca do 23 sierpnia kupując sałatkę z indyka z dodatkiem awokado otrzymają butelkę Kropli o smaku jabłkowym gratis. Marka stawia na działania, które przynoszą wiele korzyści na raz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/subway---kampania-tropikalne-lato,25538,artykul.html

Sieć SUBWAY, która specjalizuje się w serwowaniu sandwiczy, jak zwykle przy okazji kampanii myśli też, jak zwiększyć korzyści swoich klientów i jeszcze skuteczniej przyciągnąć ich do swoich lokali. Tym razem postawiła na promocję duetu: sałatki z indykiem i awokado w towarzystwie rynkowej nowości – Kropli o smaku jabłkowym. Zestaw: świeża sałatka plus napój owocowy gratis to doskonała propozycja na upały, która doda energii i orzeźwi.

Dzięki promocji SUBWAY pragnie zwrócić uwagę na sałatkową część swojego menu. Nasi fani dobrze znają już menu sandwiczowe, ale nie zawsze wiedzą, że każdego suba można zamówić także w postaci sałatki. Kampania „Tropikalne lato” ma poszerzyć znajomość oferty marki, mówi Fabiola Gallegos rios, Marketing Manager sieci. Dostępny obecnie zestaw – sałatka z indykiem i awokado wraz z gratisowym napojem, spełnia dwa zadania. Ma zachęcić do spróbowania naszych produktów w nowej formie, a jednocześnie skutecznie zaspokoić głód i pragnienie naszych klientów. 

Promując alternatywną formę swojego sztandarowego produktu SUBWAY nadal może mówić o wyróżnikach marki – w przypadku sałat także sprawdza się zasada świeżości produktów, z których są przygotowane. I możliwości indywidualnego skomponowania posiłku. Wystarczy dobrać ulubione warzywa do kawałków mięsa lub wędliny, aby cieszyć się wartościowym niskokalorycznym daniem. Można także zaufać specjalistom i skorzystać z gotowej oferty „Tropikalne lato”. 

Sieć promuje swoją ofertę poprzez materiały in-store. Marka prowadzi też komunikację na swoich kanałach FB, TT i Instagramie oraz w internecie. 

Za działania w Polsce, aktywność PR oraz opracowanie materiałów kampanii odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.

Źródło: SUBWAY

www.subway.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764