logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success story by Pegasus: Czas na drewno

  PR 05.05.2020, przeczytano 2321 razy
ilustracjastrzałka

„Czas na drewno” to polski producent dekoracji, gadżetów reklamowych i elementów wystroju wnętrz, szukający możliwości rozwoju i poszerzenia swojej oferty. Znalazł je w postaci nowego urządzenia - drukarki UV Pegasus Axis 6090. Inwestycja w tę maszynę zaowocowała zwiększoną ilością zamówień, a także znaczącym spadkiem kosztów nadruku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-by-pegasus%3A-czas-na-drewno,386890,artykul.html

Od IT do… profesjonalnego druku

„Czas na drewno”, jak podpowiada nazwa, oferuje całą gamę produktów drewnianych, a główne usługi w portfolio firmy to frezowanie CNC, nadruk UV oraz cięcie i grawerowanie laserem. – Zajmujemy się przede wszystkim realizacją indywidualnych projektów z wszelkiego rodzaju drewna. Wśród naturalnych mediów na jakich pracujemy jest sosna, buk, jesion, dąb czy modrzew. Nieobce są nam także materiały drewnopochodne jak płyty MDF, HDF, sklejka brzozowa, sklejka topolowa czy innowacyjny i popularny w ostatnim czasie Valchromat – mówi Łukasz Susek, właściciel firmy „Luksusek Łukasz Susek”, która stworzyła markę „Czas na drewno”.

ilustracjastrzałka

Firma działa na rynku już od 4 lat, choć na początku z drukiem miała niewiele wspólnego. Jak wspomina Łukasz Susek, początki jego działalności to branża IT, a dokładniej handel elektroniczny. – Początkowo moja aktywność zawodowa to było e-commerce, a drewnem zajmowałem się raczej po godzinach. Dopiero później stwierdziłem, że to już „Czas na drewno” [śmiech] i hobby przekształciło się w zajęcie pełnoetatowe. Tym samym, od trzech lat oferujemy kompleksowe usługi, realizując projekty indywidualne klientów: od pomysłu przez prototypy, na produktach finalnych kończąc – wyjaśnia Łukasz Susek.

Firma odważnie wkroczyła na rynek, od razu stawiając sobie za cel ekspansję europejską. – Nie zamykamy się tylko na rynek krajowy, działamy na terenie całej Unii Europejskiej. Od dwóch lat uczestniczymy również w Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku RemaDays Warsaw, co pozwala nam zaprezentować naszą ofertę szerszej grupie klientów i powiększyć grono kontaktów biznesowych. Cały czas staramy się również rozbudowywać nasz park maszyn oraz modernizować go tak, aby zwiększyć możliwości produkcyjne, nie zmniejszając przy tym jakości wykonania naszych produktów – dodaje Łukasz Susek.

Właśnie potrzeba inwestycji i unowocześnienia parku maszynowego była tym, co skłoniło właściciela do poszukiwania nowego urządzenia.

W poszukiwaniu idealnego rozwiązania

Przed zakupem drukarki od Via Color Pegasus, firma posiłkowała się usługami podwykonawców w zakresie druku UV. Jednak zlecanie usług podmiotom zewnętrznym zawsze wiąże się z zależnością od osób trzecich. A ta stwarza problemy szczególnie wtedy, gdy zlecane prace to bardziej wyrafinowane nadruki na wymagających podłożach, którym zewnętrzne firmy nie są w stanie sprostać. Pierwszym celem poszukiwań nowej maszyny, było zatem osiągnięcie biznesowej niezależności. – Zależało mi na kupnie urządzenia, które umożliwi wykonywanie nadruków wysokiej jakości na drewnie i materiałach drewnopochodnych o różnej strukturze powierzchni. Nasze doświadczenia pokazały, że szczególnie wymagające materiały sprawiały trudność podwykonawcom, którzy dotychczas wykonywali dla nas nadruki UV – wyjaśnia właściciel.

ilustracjastrzałka

Poszukując nowego urządzenia, właściciel drukarni starał się zasięgnąć różnych opinii, rozważał także różne opcje, w tym zakup maszyn używanych. – Zdecydowałem się na nową maszynę, ponieważ liczy się dla mnie niezawodność, a niestety sprzęt używany jest najczęściej wyeksploatowany i, prędzej czy później, wymaga dużego nakładu pracy i finansów. Nie przemawiały do mnie również tzw. „składaki”. Pomimo tego, że są oczywiście dużo tańsze, im dłuższej rozmawiałem z ich producentami, tym mniej byłem do nich przekonany, a wręcz przeciwnie; pojawiało się coraz więcej niepewność i wątpliwości co do tych produktów. W myśl zasady „kupując taniej, kupujesz drożej” nie chciałem inwestować w urządzenie, które pozornie może jest tańsze, ale za chwilę będzie wymagało naprawy lub wymiany. Potrzebowałem dobrej jakości, profesjonalnego i niezawodnego urządzenia – dodaje właściciel.

Kolejnym celem biznesowym, jaki miała zaspokoić nowa inwestycja, była samowystarczalność w obsłudze maszyny. – Chciałem bez większego kłopotu samemu obsłużyć drukarkę po wyjeździe serwisanta. Nowa maszyna musiała być zatem łatwa w obsłudze i szybko realizować wysokiej jakości nadruki na drewnie. Kluczowym czynnikiem było dla mnie również duże pole robocze. Pegasus Axis 6090 spełnił wszystkie moje oczekiwania w wyżej wymienionych zakresach – reasumuje Łukasz Susek.

ilustracjastrzałka

Kilka słów o Pegasus Axis 6090

Pegasus Axis to stołowa drukarka UV o polu roboczym 60x90 cm, która oferuje szerokie możliwości druku, przy zachowaniu wysokiej jakości realizacji i wydajności produkcji. Wyposażona jest w dwie sześciokolorowe głowice z opcją druku wielokolorowego z zastosowaniem konfiguracji: CMYK Lc Lm + Biały + Lakier, a zaawansowane oprogramowanie RIP pozwala na płynną regulację bieli. Podgrzewane dampery na atrament potrafią wydłużyć żywotność głowic nawet czterokrotnie. Nadruk możliwy jest nawet na bardzo wymagających podłożach: ciemnych, powlekanych lub śliskich. Umożliwiają to m.in. specjalnie dopasowane, szwajcarskie atramenty UV o wyjątkowej trwałości i stabilności. Na wydajność maszyny wpływają także: nowatorski system samooczyszczenia z dodatkową zewnętrzną stacją czyszczącą czy też lampy UV LED, które są podwójnie chłodzone powietrzem. Kolejne atuty urządzenia to druk w jednym przebiegu z białym kolorem, przy jednoczesnym braku strat prędkości druku, możliwość znakowania przedmiotów do 11 cm grubości i regulowana moc lampy, co jest przydatne przy zadruku powierzchni wrażliwych na ciepło.

- Po rozmowach z Klientem i zanalizowaniu jego potrzeb, wiedzieliśmy, że to Pegasus Axis 6090, najlepiej spełni jego oczekiwania. Nasze urządzenie nie jest „zamknięte", jak ma to miejsce w przypadku innych maszyn dostępnych na rynku, co pozwala na bieżącą kontrolę druku, bez przerywania pracy maszyny. Co więcej, druk Pegasusem jest bardziej ekonomiczny w porównaniu do innych urządzeń na rynku, nawet do 40% taniej w porównaniu z innymi drukarkami – mówi Kacper Ragus, product manager w Via Color Pegasus.

Słowa te potwierdza użytkownik nowo nabytej maszyny. - Po zakupie Pegasusa, jako firma jestem o wiele bardziej elastyczny, czego wynikiem jest zwiększona ilość zamówień, przy jednoczesnym, diametralnym spadku kosztów nadruku – reasumuje właściciel.

Wyjątkowy, jak drewno

Drewno to niezwykły materiał. Klasyczny, ponadczasowy, elegancki, a jednocześnie cechujący się szlachetną prostotą. Ostatnie lata to prawdziwy boom na przedmioty wykonane z tego naturalnego materiału. Niewątpliwie wiąże się to również ze wzrostem ekologicznej świadomości konsumentów, którzy odchodząc m. in. od plastiku, szukają wyrafinowanego podłoża, który jednocześnie wpisze się w najnowsze trendy. Stąd zainteresowanie drewnianymi zegarami, dekoracjami ślubnymi czy ekologicznymi gadżetami reklamowymi. Wszystkim tym, co może zaproponować firma „Czas na drewno”. A z nowym urządzeniem robią to jeszcze wydajniej i szybciej.

ilustracjastrzałka

Drukarka UV Pegasus Axis 6090 jest dostępna w portfolio firmy Via Color Pegasus.

Źródło: Via Color Pegasus Sp. z o.o.

www.pegasusuv.com


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764