logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story by Via Color Pegasus: Skumajto i Pegasus Axis III

  PR 27.10.2020, przeczytano 2130 razy
ilustracjastrzałka

Pasja, ciężka praca i wytrwałość, sprawiły, że z małej, rodzinnej firmy, marka SkumajTo stała się międzynarodowym graczem. Ogromne zainteresowanie produktami i nieustanny rozwój firmy sprawiły, że naturalnym krokiem stały się nowe inwestycje. Jedną z nich jest zakup najnowszej drukarki do gadżetów od Via Color Pegasus – modelu Axis III UV LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-by-via-color-pegasus%3A-skumajto-i-pegasus-axis-iii,388970,artykul.html

Rzuć wszystko… i rób to, co kochasz

Anna Orodzińska zajmuje się tworzeniem układanek i pomocy edukacyjnych dla dzieci. Poprzez kreatywne zestawy przybliża najmłodszym fenomen, jakim jest biologia, przyroda, ludzkie ciało, fauna i flora. Pomysł na biznes wziął się z pasji właścicielki, nie bez znaczenia był też splot życiowych okoliczności. – Wszystko zaczęło się od diagnozy starszego synka, który ma afazję. Jest to zaburzenie mowy, które wymaga wielu godzin terapii. Pracowałam z nim w domu wykorzystując zrobione przez siebie pomoce edukacyjne w kartonie. W jednej chwili z magister biologii musiałam stać się logopedą i terapeutą. Przeczytałam ogrom publikacji, przerobiłam masę kursów i wzięłam się do pracy – wyjaśnia Anna Orodzińska.

Kluczowy moment nastąpił jednak, gdy w życiu Pani Anny pojawił się drugi syn. – Po urodzeniu drugiego dziecka nastąpił bardzo trudny dla mnie moment, czyli czas powrotu do pracy. Zaczęłam wtedy analizować czy to co robię w życiu sprawia mi radość i daje satysfakcję. Uznałam, że „teraz albo nigdy” i postawiłam wszystko na jedną kartę. Zrezygnowałam z etatu i założyłam swój biznes – mówi właścicielka firmy.

Mimo pewności co do podjętej decyzji, nie była ona pozbawiona ryzyka. Wręcz przeciwnie. Wyzwań było wiele. Dotychczasowe prace tworzone były w kartonie, a to tworzywo nie jest ani trwałe, ani specjalnie atrakcyjne dla dzieci. – Dlatego, choć wiedziałam co chcę robić, to nie miałam pojęcia jak. Na szczęście człowiek jest w stanie nauczyć się wszystkiego. Bo marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia - często długą i ciężką pracą - ale warto – podkreśla Anna Orodzińska.

Zabawki z wartością dodaną

Czym zatem jest marka SkumajTo? To liczne układanki i pomoce edukacyjne dla dzieci od trzeciego roku życia. Przybliżają najmłodszym czynności dnia codziennego czy podstawy nauk przyrodniczych, przy jednoczesnym wspomaganiu małej motoryki – tak niezwykle ważnej we wczesnych etapach rozwoju. Każda układanka ma jakiś cel - posiada drewniane szczypce, żeby dziecko ćwiczyło rączki, karty do odwzorowywania, aby trenować koordynację ręka-oko czy też zawiera aspekt edukacyjny, by poprzez zabawę wspomagać rozwój dziecka.

- W naszej ofercie można znaleźć m. in. układ słoneczny, w którym ręcznie malowane planety dziecko może przenosić za pomocą szczypiec i układać w odpowiednich miejscach. Jest szkielet dinozaura, który zakopany w piasku wymusza na dziecku dotykanie i pracę paluszków, co wspomaga integrację sensoryczną. Są zwierzątka, które trzeba nakarmić. Jest też ciężarówką, którą trzeba załadować ładunkiem w odpowiednich kolorach i wiele innych, bardzo ciekawych propozycji dla dzieci - wyjaśnia właścicielka SkumajTo.

ilustracjastrzałka

Inwestycja w rozwój

Firma prężnie się rozwija, a odbiorcami jej produktów – choć nadal w głównej mierze rodzice i osoby prywatne – coraz częściej stają się punkty profesjonalne i sklepy. I to nie tylko w Polsce. SkumajTo dostarcza swoje produkty do sklepów w Anglii, Szwajcarii, Niemczech, Estonii, a nawet odległej Australii! W pomoce dydaktyczne zaopatrują się u nich też przedszkola i szkoły, jak również liczne gabinety logopedyczne, stomatologiczne, seksuolodzy i terapeuci.

Za tak dynamicznym rozwojem stoją liczne inwestycje, w tym w maszyny właśnie. Decyzja o nowej drukarce była kolejnym krokiem ich działalności, podyktowana była też potrzebą chwili. Sam grawer przestał być już wystarczający jako metoda znakowania, ponieważ Pani Anna właśnie wpadła na pomysł nowej pomocy edukacyjnej, tym razem w kolorze. Odpowiedzią na jej potrzeby okazał się właśnie Axis nowej generacji.

– Pani Anna Orodzińska szukała urządzenia do druku na sklejce i drewnie. Miała być to drukarka łatwa w eksploatacji, jak również wydajna produkcyjnie. Początkowo chcieliśmy zaproponować klientce naszego Pegasusa REX 6040, jednak w toku rozmów okazało się, że odpowiedniejszą maszyną będzie większy model - Pegasus Axis 6090 III najnowszej generacji. O wyborze tego konkretnego modelu zdecydował rozmiar samego stołu roboczego, oraz konfiguracja kolorystyczna druku: biały + CMYKLcLm + lakier – mówi Kacper Ragus, product manager w Via Color Pegasus.

– Mówiąc szczerze kompletnie nie miałam rozeznania wśród tego typu maszyn na rynku - dodaje Anna Orodzińska. – Zapoznałam się więc z ofertami różnych firm, lecz o moim wyborze zadecydowała bardzo konkretna i rzetelna rozmowa dotycząca moich potrzeb i oczekiwań z przedstawicielami Via Color Pegasus. W stu procentach zaufałam obsłudze firmy, tym bardziej, że moje doświadczenie w tym temacie było zerowe. Teraz, po pierwszych realizacjach i udanych zleceniach, wiem już, że to był dobry wybór – dodaje właścicielka firmy.

ilustracjastrzałka

Nowa maszyna – nowe pomysły

Jak zaznacza właścicielka, proces zakupu przebiegał bez zarzutów, choć jak sama siebie określa – nie była łatwym klientem. – Nie chodzi tu o roszczeniową postawę, po prostu byłam typem użytkownika, który obsługi urządzenia musiał zostać nauczony od „zera”. Ekipa Via Color Pegasus stanęła na wysokości zadania, oferując mi obsługę, sposób przekazania wiedzy i komunikację na najwyższym poziomie – wyjaśnia właścicielka.

Drukarka została zainstalowana w sierpniu br., wraz ze szkoleniem nie tylko z druku, ale również z przygotowywania plików do drukowania. Instalacja nowej maszyny od razu pozwoliła puścić właścicielom firmy wodze fantazji! - Cieszyliśmy się z mężem jak dzieci, które dostały wymarzoną zabawkę [śmiech]. Jeszcze tego samego dnia, w którym zainstalowano Axisa, stworzyłam projekt naszej nowej układanki. Na początek, dość prosty, aby sprawdzić, jak to wszystko będzie wyglądało. Stworzyłam układankę z kolorowymi rybkami, która uczy dziecko cyferek. Kiedy wprowadziliśmy nową pomoc do naszej oferty, ludzie zasypali nas wiadomościami, komplementami i co najważniejsze, zamówieniami. Rybki są hitem - a to dopiero początek – cieszy się właścicielka i podkreśla, że zainteresowanie kolorowymi pomocami jest bardzo duże. To również wspaniała alternatywa dla pomocy wypalanych w sklejce.

- Połączenie koloru i graweru to zestawienie idealne, które pięknie się prezentuje i daje ogrom możliwości w tworzeniu nowych, jeszcze lepszych produktów dla dzieci. Nasza kolorowa nowość cieszy się ogromnym zainteresowaniem, zarówno wśród rodziców, jak i przedszkoli – reasumuje Anna Orodzińska.

ilustracjastrzałka

Nowa generacja Pegasusa

Pegasus Axis 6090 III to zaawansowana technicznie drukarka, która zadowoli nawet bardzo wymagających specjalistów. Maszyna oferuje wysokiej jakości nadruk UV na wszelkiego rodzaju gadżetach, płytach i innych obiektach o różnej wielkości i kształcie. Wyposażona jest w trzy głowice Epson oraz wysokowydajne i nowoczesne lampy UV LED, a profesjonalny stół z podciśnieniem zapewnia stabilne utrzymanie nadrukowywanych obiektów o maksymalnej wysokości nawet 10 cm. Drukuje w konfiguracji kolorystycznej: CMYK Lm Lc + BIAŁY + LAKIER. Istnieje możliwość doboru różnych atramentów.

Źródło: Via Color Pegasus Sp. z o.o.

www.viacolor.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764