logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (1): Wywiad z Krzysztofem Woźnicą

   20.08.2014, przeczytano 7240 razy
ilustracjastrzałka

Wywiad z Krzysztofem Woźnicą, właścicielem agencji Zenit Reklamy z Tczewa rozpoczyna zapowiadany niedawno cykl prezentacji firm, które zdecydowały się na wdrożenie technologii HP Latex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%282%29%3A-wywiad-z-krzysztofem-woznica,22415,artykul.html

Pierwsza, sprzedana przez Integart zaraz po premierze urządzeń III generacji drukarka HP Latex 360 stanęła w firmie Zenit Agencja Reklamy. Był to dla nas dobry moment na rozpoczęcie projektu „Success Story with HP LATEX”. (...) Niezwykle ciekawa historia i fantastyczni ludzie, z którymi spotykaliśmy się podczas prezentacji w HP Demo w Błoniu. Firma z bogatym dorobkiem, maszynowym i projektowym specjalizująca się w reklamie outdoor'owej, dziś z Hp Latex chce zdobyć nowych Klientów, nowe rynki dając produkt bezpieczny i przyjazny dla środowiska - mówi Beata Wrona z firmy Integart.

Firma Zenit działa od kilkunastu lat, początkowo jako mała agencja z jednym komputerem. Dziś agencja może pochwalić się własną halą produkcyjną i znanymi markami w portfolio zamówień. Krzysztof Woźnica opowiada o historii i rozwoju firmy, wskazując na korzyści oraz plany jakie wiąże z wprowadzeniem III generacji drukarek HP Latex.

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl. Wywiad z Krzysztofem Woźnicą można pobrać w formacie PDF ze strony http://www.integart.com.pl/pl/aktualnosci/pokaz/612/SUCCESS_STORY_with_HP_LATEX_nowa_kampania

Źródło: Signs.pl, Integart

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Latex a to to z wbudowanym ogrzewaniem hali?

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764