logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (2): Car-folie

   01.10.2014, przeczytano 3324 razy
ilustracjastrzałka

Car-folie jest stosunkowo młodą firmą. Jako grupa ludzi współpracują ze sobą od 2008 roku. Specjalizują się w oklejaniu samochodów folią, miedzy innymi zmianą koloru, brandingiem oraz reklamą na pojazdach. Ich historia stała się tematem kolejnego odcinka cyklu "Success Story with HP LATEX".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-car-folie,22770,artykul.html

Swoją przygodę z oklejaniem rozpoczęli pracując jako pod wykonawca w Wiedniu. Obecnie posiadają dwie hale produkcyjne w Warszawie i Jaworniku k. Krakowa. Na koncie mają takie realizacje jak chociażby oklejenie floty autokarów na Mistrzostwa Europy 2012, a także tytuł 1. vice mistrza zawodów 5th Polish CarWrap Championship.

Za cel stawiają sobie uzyskanie niezależność oraz pełnej kontroli nad procesem wydruku. Czy to możliwe? W jaki sposób technologia HP Latex pomaga realizować te cele?

"Największą zaletą technologii HP Latex jest możliwość obróbki materiału bezpośrednio po wydrukowaniu, co jest dla nas ogromnie ważne, z uwagi na brak czasu na odparowanie wydruku." - wyjaśniają przedstawiciele firmy. Wskazują jednocześnie na możliwość wprowadzenia do oferty tańszych wariantów krótkookresowych aplikacji zewnętrznych bez użycia laminatu z uwagi na podwyższoną trwałość wydruków w technologi lateksowej.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764