logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (3): GG Studio

   27.01.2015, przeczytano 2832 razy
ilustracjastrzałka

GG Studio zadebiutowało 20 lat temu, od początku koncentrując się na projektowaniu i produkcji reklamowej dla klientów z segmentu Premium. Firma zatrudnia obecnie 135 wykwalifikowanych pracowników i specjalistów, w tym architektów, grafików, technologów, drukarzy i montażystów. Specjalnością GG Studio są nieszablonowe projekty - innowacyjne, a zarazem funkcjonalne realizacje dla wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-gg-studio,23758,artykul.html

Studio proponuje klientom usługi z wielu dziedzin - marketing kreatywny, produkcja reklamowa 2D/3D, reklama multimedialna – interaktywna, ambient, projektowanie, druk wielkoformatowy oraz 3D. Regularna rozbudowa zaplecza technologicznego pozwala utrzymywać gotowość do szybkiej realizacji nawet skomplikowanych projektów własnymi zasobami, w sposób nie wymagający od klienta znajomości technologii ani nadzorowania kolejnych etapów zlecenia.

Do swoich sukcesów zaliczają m.in. współpracę z Nike, Loreal, LOT, Louis Vitton, a także obsługę  światowych marek za pośrednictwem sieciowych agencji reklamowych. GG Studio może pochwalić się realizacjami w Europie i Azji, a oklejone przez nią samoloty odwiedzają wszystkie kontynenty.

Warszawska firma poszerzyła swoje możliwości realizacyjne decydując się na inwestycję w technologię HP Latex. Wybór padł na model  HP LATEX 360, który zdaniem przedstawicieli firmy posiada najlepszy stosunek ceny do oferowanych możliwości oraz wydajności: Wybrany model, w pełni zaspokaja nasze potrzeby względem różnorodnych mediów – w tym druk na poliestrach. Zastosowane dodatkowe rozwiązania techniczne, jak czujnik OMAS wspomagający szybki druk na wielu materiałach oraz wbudowany spektrofotometr utwierdziły nas w przekonaniu, iż jest to jedyny słuszny wybór. Kolejnym plusem dla HP, jest dotychczasowa, 9 letnia współpraca.

Wśród głównych zalet technologii HP Latex wymieniają obok jakości i odporności mechanicznej wydruków przede wszystkim szybkość druku oraz aspekty ekologiczne, przekładające się zarówno na zakres aplikacji jak i komfort własnych pracowników: Druk lateksowy w połączeniu z działającą przez 355 dni w roku i 24h na dobę platformą druk24h.pl, gwarantuje klientowi końcowemu szybki i absolutnie bezpieczny wydruk. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach. Klient otrzymuje pracę od razu gotową do użycia, nie czeka ani na wyschnięcie wydruku, ani na otwarcie oddziału. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Integart

www.ggstudio.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764