logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (2): Car-folie

   01.10.2014, przeczytano 3318 razy
ilustracjastrzałka

Car-folie jest stosunkowo młodą firmą. Jako grupa ludzi współpracują ze sobą od 2008 roku. Specjalizują się w oklejaniu samochodów folią, miedzy innymi zmianą koloru, brandingiem oraz reklamą na pojazdach. Ich historia stała się tematem kolejnego odcinka cyklu "Success Story with HP LATEX".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-car-folie,22770,artykul.html

Swoją przygodę z oklejaniem rozpoczęli pracując jako pod wykonawca w Wiedniu. Obecnie posiadają dwie hale produkcyjne w Warszawie i Jaworniku k. Krakowa. Na koncie mają takie realizacje jak chociażby oklejenie floty autokarów na Mistrzostwa Europy 2012, a także tytuł 1. vice mistrza zawodów 5th Polish CarWrap Championship.

Za cel stawiają sobie uzyskanie niezależność oraz pełnej kontroli nad procesem wydruku. Czy to możliwe? W jaki sposób technologia HP Latex pomaga realizować te cele?

"Największą zaletą technologii HP Latex jest możliwość obróbki materiału bezpośrednio po wydrukowaniu, co jest dla nas ogromnie ważne, z uwagi na brak czasu na odparowanie wydruku." - wyjaśniają przedstawiciele firmy. Wskazują jednocześnie na możliwość wprowadzenia do oferty tańszych wariantów krótkookresowych aplikacji zewnętrznych bez użycia laminatu z uwagi na podwyższoną trwałość wydruków w technologi lateksowej.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764