logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (1): Wywiad z Krzysztofem Woźnicą

   20.08.2014, przeczytano 7246 razy
ilustracjastrzałka

Wywiad z Krzysztofem Woźnicą, właścicielem agencji Zenit Reklamy z Tczewa rozpoczyna zapowiadany niedawno cykl prezentacji firm, które zdecydowały się na wdrożenie technologii HP Latex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%282%29%3A-wywiad-z-krzysztofem-woznica,22415,artykul.html

Pierwsza, sprzedana przez Integart zaraz po premierze urządzeń III generacji drukarka HP Latex 360 stanęła w firmie Zenit Agencja Reklamy. Był to dla nas dobry moment na rozpoczęcie projektu „Success Story with HP LATEX”. (...) Niezwykle ciekawa historia i fantastyczni ludzie, z którymi spotykaliśmy się podczas prezentacji w HP Demo w Błoniu. Firma z bogatym dorobkiem, maszynowym i projektowym specjalizująca się w reklamie outdoor'owej, dziś z Hp Latex chce zdobyć nowych Klientów, nowe rynki dając produkt bezpieczny i przyjazny dla środowiska - mówi Beata Wrona z firmy Integart.

Firma Zenit działa od kilkunastu lat, początkowo jako mała agencja z jednym komputerem. Dziś agencja może pochwalić się własną halą produkcyjną i znanymi markami w portfolio zamówień. Krzysztof Woźnica opowiada o historii i rozwoju firmy, wskazując na korzyści oraz plany jakie wiąże z wprowadzeniem III generacji drukarek HP Latex.

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl. Wywiad z Krzysztofem Woźnicą można pobrać w formacie PDF ze strony http://www.integart.com.pl/pl/aktualnosci/pokaz/612/SUCCESS_STORY_with_HP_LATEX_nowa_kampania

Źródło: Signs.pl, Integart

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Latex a to to z wbudowanym ogrzewaniem hali?

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764