logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (2): Car-folie

   01.10.2014, przeczytano 3315 razy
ilustracjastrzałka

Car-folie jest stosunkowo młodą firmą. Jako grupa ludzi współpracują ze sobą od 2008 roku. Specjalizują się w oklejaniu samochodów folią, miedzy innymi zmianą koloru, brandingiem oraz reklamą na pojazdach. Ich historia stała się tematem kolejnego odcinka cyklu "Success Story with HP LATEX".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-car-folie,22770,artykul.html

Swoją przygodę z oklejaniem rozpoczęli pracując jako pod wykonawca w Wiedniu. Obecnie posiadają dwie hale produkcyjne w Warszawie i Jaworniku k. Krakowa. Na koncie mają takie realizacje jak chociażby oklejenie floty autokarów na Mistrzostwa Europy 2012, a także tytuł 1. vice mistrza zawodów 5th Polish CarWrap Championship.

Za cel stawiają sobie uzyskanie niezależność oraz pełnej kontroli nad procesem wydruku. Czy to możliwe? W jaki sposób technologia HP Latex pomaga realizować te cele?

"Największą zaletą technologii HP Latex jest możliwość obróbki materiału bezpośrednio po wydrukowaniu, co jest dla nas ogromnie ważne, z uwagi na brak czasu na odparowanie wydruku." - wyjaśniają przedstawiciele firmy. Wskazują jednocześnie na możliwość wprowadzenia do oferty tańszych wariantów krótkookresowych aplikacji zewnętrznych bez użycia laminatu z uwagi na podwyższoną trwałość wydruków w technologi lateksowej.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764