logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (2): Car-folie

   01.10.2014, przeczytano 2853 razy
ilustracjastrzałka

Car-folie jest stosunkowo młodą firmą. Jako grupa ludzi współpracują ze sobą od 2008 roku. Specjalizują się w oklejaniu samochodów folią, miedzy innymi zmianą koloru, brandingiem oraz reklamą na pojazdach. Ich historia stała się tematem kolejnego odcinka cyklu "Success Story with HP LATEX".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-car-folie,22770,artykul.html

Swoją przygodę z oklejaniem rozpoczęli pracując jako pod wykonawca w Wiedniu. Obecnie posiadają dwie hale produkcyjne w Warszawie i Jaworniku k. Krakowa. Na koncie mają takie realizacje jak chociażby oklejenie floty autokarów na Mistrzostwa Europy 2012, a także tytuł 1. vice mistrza zawodów 5th Polish CarWrap Championship.

Za cel stawiają sobie uzyskanie niezależność oraz pełnej kontroli nad procesem wydruku. Czy to możliwe? W jaki sposób technologia HP Latex pomaga realizować te cele?

"Największą zaletą technologii HP Latex jest możliwość obróbki materiału bezpośrednio po wydrukowaniu, co jest dla nas ogromnie ważne, z uwagi na brak czasu na odparowanie wydruku." - wyjaśniają przedstawiciele firmy. Wskazują jednocześnie na możliwość wprowadzenia do oferty tańszych wariantów krótkookresowych aplikacji zewnętrznych bez użycia laminatu z uwagi na podwyższoną trwałość wydruków w technologi lateksowej.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764