logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (3): GG Studio

   27.01.2015, przeczytano 2825 razy
ilustracjastrzałka

GG Studio zadebiutowało 20 lat temu, od początku koncentrując się na projektowaniu i produkcji reklamowej dla klientów z segmentu Premium. Firma zatrudnia obecnie 135 wykwalifikowanych pracowników i specjalistów, w tym architektów, grafików, technologów, drukarzy i montażystów. Specjalnością GG Studio są nieszablonowe projekty - innowacyjne, a zarazem funkcjonalne realizacje dla wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-gg-studio,23758,artykul.html

Studio proponuje klientom usługi z wielu dziedzin - marketing kreatywny, produkcja reklamowa 2D/3D, reklama multimedialna – interaktywna, ambient, projektowanie, druk wielkoformatowy oraz 3D. Regularna rozbudowa zaplecza technologicznego pozwala utrzymywać gotowość do szybkiej realizacji nawet skomplikowanych projektów własnymi zasobami, w sposób nie wymagający od klienta znajomości technologii ani nadzorowania kolejnych etapów zlecenia.

Do swoich sukcesów zaliczają m.in. współpracę z Nike, Loreal, LOT, Louis Vitton, a także obsługę  światowych marek za pośrednictwem sieciowych agencji reklamowych. GG Studio może pochwalić się realizacjami w Europie i Azji, a oklejone przez nią samoloty odwiedzają wszystkie kontynenty.

Warszawska firma poszerzyła swoje możliwości realizacyjne decydując się na inwestycję w technologię HP Latex. Wybór padł na model  HP LATEX 360, który zdaniem przedstawicieli firmy posiada najlepszy stosunek ceny do oferowanych możliwości oraz wydajności: Wybrany model, w pełni zaspokaja nasze potrzeby względem różnorodnych mediów – w tym druk na poliestrach. Zastosowane dodatkowe rozwiązania techniczne, jak czujnik OMAS wspomagający szybki druk na wielu materiałach oraz wbudowany spektrofotometr utwierdziły nas w przekonaniu, iż jest to jedyny słuszny wybór. Kolejnym plusem dla HP, jest dotychczasowa, 9 letnia współpraca.

Wśród głównych zalet technologii HP Latex wymieniają obok jakości i odporności mechanicznej wydruków przede wszystkim szybkość druku oraz aspekty ekologiczne, przekładające się zarówno na zakres aplikacji jak i komfort własnych pracowników: Druk lateksowy w połączeniu z działającą przez 355 dni w roku i 24h na dobę platformą druk24h.pl, gwarantuje klientowi końcowemu szybki i absolutnie bezpieczny wydruk. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach. Klient otrzymuje pracę od razu gotową do użycia, nie czeka ani na wyschnięcie wydruku, ani na otwarcie oddziału. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Integart

www.ggstudio.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764