logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Suchar Codzienny w kampanii Plush

  PR 14.08.2016, przeczytano 1040 razy

Plush rozdaje bonus za rejestrację numeru, dzięki któremu klienci Plush na kartę mogą otrzymać 50 GB internetu i 500 zł na rozmowy i smsy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/suchar-codzienny-w-kampanii-plush,29597,artykul.html

W najnowszej kampanii, Plush wraz z twórcami kanału Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rejestrują numery na kartę rozdając bonusy: 50 GB internetu i 500zł na rozmowy i smsy.

Wszystkie ich działania można śledzić na snapchatowym kanale @sucharcodzienny, a także na profilach Plusha oraz Suchara Codziennego na Instagramie oraz Facebooku. Dodatkowo w nowym formacie Instagram Stories będzie można zobaczyć kulisy kręcenia snapów oraz wiele zabawnych sytuacji
z planu. W kampanii w charakterystyczny dla siebie sposób Plush wraz z Sucharem Codziennym zachęcają do obowiązkowej rejestracji numerów na kartę.

Z bonusów mogą skorzystać wszyscy klienci Plush - nie ma znaczenia kiedy karta została zarejestrowana. W przypadku niezarejestrowanego numeru, aby otrzymać bonus Plush na kartę, należy zarejestrować posiadaną kartę SIM.

Numer można zarejestrować w każdym salonie sieci Plus oraz w jednym z 1800 kiosków Ruchu, a także w sklepach sieci Neonet na terenie całego kraju - trzeba zabrać ze sobą kartę SIM oraz dokument tożsamości. Ponadto klienci, którzy posiadają już umowę w sieci Plus lub zarejestrowany numer "na kartę", mogą od 1 sierpnia br. zarejestrować swojego prepaida za pomocą bezpłatnego SMS-a. Więcej informacji na temat rejestracji numerów prepaid znajduje się na stronie: www.plushbezlimitu.pl/rejestracja. Za koncepcję kreatywną aktywacji oraz komunikację w social mediach odpowiada Vizeum Polska wraz z twórcami kanału Suchar Codzienny.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Nie ważne jak. Ważne, że ktoś słyszy "dostanę 500zł". I wyobraźnia działa. Nie czytałem regulaminu promocji, ale pewnie będzie, że te 500 zł jest jakoś rozłożone czasowo, albo dostaje się przy doładowaniu.

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764