Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles – pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnych owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy – Suchar Codzienny, który w charakterystyczny dla siebie sposób przedstawia czystą prawdę o produkcie oraz swoją rolę w projekcie. Działania prowadzone są na kanałach społecznościowych twórcy – Instagramie i Tik Toku oraz kanałach własnych marki. Towarzyszy im również niecodzienna odsłona OOH. Kampania prowadzona jest od 10 lipca do 6 sierpnia br.
Obecna sytuacja epidemiologiczna postawiła pod znakiem zapytania plany wielu firm, wpływając na poziom ich budżetów oraz uniemożliwiając przeprowadzenie zaplanowanych kampanii. Sparkles – marka prowadząca komunikację pod hasłem „Czysta Prawda” po raz kolejny pokazała, że nie ma nic do ukrycia. Dysponując ograniczonym budżetem marketingowym zdecydowała się na niestandardowe działania komunikacyjne prowadzone w social media oraz OOH. W tym celu zaprosiła do współpracy twórcę Suchara Codziennego – popularnego twórcy internetowego, znanego ze swojego ostrego poczucia humoru, bezkompromisowej szczerości i dystansu do otaczającej go rzeczywistości. W unikalny dla siebie sposób, Suchar publikuje posty przedstawiające sam produkt oraz jego nietypowe, „kryzysowe” zaangażowanie w kampanię. Istotnym elementem prowadzonych działań jest także konkurs dla konsumentów. 17 lipca na ulicach Warszawy pojawił się również zadrukowany jedynie w połowie billboard, który dodatkowo podkreśla nietypowość całego przedsięwzięcia.
- Sparkles to produkt, który nie ma nic do ukrycia – przede wszystkim jeśli chodzi o skład, ale także prowadzoną z konsumentami komunikację. Mimo niesprzyjających okoliczności i wyzwań związanych z budżetami jesteśmy absolutnie przekonani, że nasi konsumenci zasługują na czystą prawdę – również w odniesieniu do prowadzonych działań marketingowych. Wybór ambasadora nie jest więc przypadkowy. Suchar Codzienny idealnie wpisuje się w charakter naszej marki – jest autentyczny, szczery i jedyny w swoim rodzaju, podobnie, jak Sparkles – mówi Martyna Jaskólska, Kierownik Marki Sparkles w Żywiec Zdrój.
Źródło: Żywiec Zdrój S.A.