logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Suchar Codzienny w kampanii Sparkles od Żywiec Zdrój

  PR 20.07.2020, przeczytano 1086 razy
ilustracja

Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles – pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnych owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy – Suchar Codzienny, który w charakterystyczny dla siebie sposób przedstawia czystą prawdę o produkcie oraz swoją rolę w projekcie. Działania prowadzone są na kanałach społecznościowych twórcy – Instagramie i Tik Toku oraz kanałach własnych marki. Towarzyszy im również niecodzienna odsłona OOH. Kampania prowadzona jest od 10 lipca do 6 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/suchar-codzienny-w-kampanii-sparkles-od-zywiec-zdroj,387838,artykul.html

Obecna sytuacja epidemiologiczna postawiła pod znakiem zapytania plany wielu firm, wpływając na poziom ich budżetów oraz uniemożliwiając przeprowadzenie zaplanowanych kampanii. Sparkles – marka prowadząca komunikację pod hasłem „Czysta Prawda” po raz kolejny pokazała, że nie ma nic do ukrycia. Dysponując ograniczonym budżetem marketingowym zdecydowała się na niestandardowe działania komunikacyjne prowadzone w social media oraz OOH. W tym celu zaprosiła do współpracy twórcę Suchara Codziennego – popularnego twórcy internetowego, znanego ze swojego ostrego poczucia humoru, bezkompromisowej szczerości i dystansu do otaczającej go rzeczywistości.  W unikalny dla siebie sposób, Suchar publikuje posty przedstawiające sam produkt oraz jego nietypowe, „kryzysowe” zaangażowanie w kampanię. Istotnym elementem prowadzonych działań jest także konkurs dla konsumentów. 17 lipca na ulicach Warszawy pojawił się również zadrukowany jedynie w połowie billboard, który dodatkowo podkreśla nietypowość całego przedsięwzięcia.

- Sparkles to produkt, który nie ma nic do ukrycia – przede wszystkim jeśli chodzi o skład, ale także prowadzoną z konsumentami komunikację. Mimo niesprzyjających okoliczności i wyzwań związanych z budżetami jesteśmy absolutnie przekonani, że nasi konsumenci zasługują na czystą prawdę – również w odniesieniu do prowadzonych działań marketingowych. Wybór ambasadora nie jest więc przypadkowy. Suchar Codzienny idealnie wpisuje się w charakter naszej marki – jest autentyczny, szczery i jedyny w swoim rodzaju, podobnie, jak Sparkles – mówi Martyna Jaskólska, Kierownik Marki Sparkles w Żywiec Zdrój.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764