logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Suchy Stempel w ofrercie Colop Polska

  PR 17.12.2015, przeczytano 1077 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP Polska prezentuje wytrzymały oraz poręczny produkt - Suchy Stempel, który dzięki wytłoczonemu odbiciu oraz efektowi zbliżonemu do znaku wodnego nada Twoim dokumentom prestiżu oraz rangi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/suchy-stempel-w-ofrercie-colop-polska,26882,artykul.html

Suchy Stempel to wytrzymałe oraz trwałe narzędzie, które posiada wiele zastosowań. Wykorzystywane najczęściej do podbijania takich dokumentów jak certyfikaty, dyplomy, zaświadczenia, wizytówki lub faktury.

W ofercie COLOP Polska znajdziemy różne formy odbić Suchego Stempla – okrągłe o średnicy 41 mm oraz 51 mm, a także prostokątne o wymiarach 24 x 50 mm.  Wszystko po to, byś mógł dopasować odbicie do swoich potrzeb a dzięki temu sprawić, by Twoje pisma wyglądały jeszcze lepiej.

Suchy Stempel to produkt niebywale łatwy w użyciu. By zabezpieczyć go wystarczy użyć blokady wbudowanej w rączkę. Producenci stworzyli również podstawkę pod Stempel, byś mogł korzystać z niego w swoim biurze.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764