logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Suchy Stempel w ofrercie Colop Polska

  PR 17.12.2015, przeczytano 1158 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP Polska prezentuje wytrzymały oraz poręczny produkt - Suchy Stempel, który dzięki wytłoczonemu odbiciu oraz efektowi zbliżonemu do znaku wodnego nada Twoim dokumentom prestiżu oraz rangi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/suchy-stempel-w-ofrercie-colop-polska,26882,artykul.html

Suchy Stempel to wytrzymałe oraz trwałe narzędzie, które posiada wiele zastosowań. Wykorzystywane najczęściej do podbijania takich dokumentów jak certyfikaty, dyplomy, zaświadczenia, wizytówki lub faktury.

W ofercie COLOP Polska znajdziemy różne formy odbić Suchego Stempla – okrągłe o średnicy 41 mm oraz 51 mm, a także prostokątne o wymiarach 24 x 50 mm.  Wszystko po to, byś mógł dopasować odbicie do swoich potrzeb a dzięki temu sprawić, by Twoje pisma wyglądały jeszcze lepiej.

Suchy Stempel to produkt niebywale łatwy w użyciu. By zabezpieczyć go wystarczy użyć blokady wbudowanej w rączkę. Producenci stworzyli również podstawkę pod Stempel, byś mogł korzystać z niego w swoim biurze.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764