logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sucré nowym klientem Valkea Media

  PR 31.08.2017, przeczytano 382 razy

Do grona klientów grupy mediowej Valkea dołączyła marka Sucré znana z jakościowych produktów cukierniczych. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sucr%C3%A9-nowym-klientem-valkea-media,33565,artykul.html

Do zadań grupy Valkea należy realizacja działań PR produktowego, doradztwo w zakresie strategii komunikacyjnej firmy, media relations i współpraca z influencerami. Za działania na rzecz nowego klienta odpowiada zespół prowadzony przez Annę Augustyniak-Hoffman, PR&Marketing Directora.

Sucré to pracownia cukiernicza założona w 2013 roku przez miłośników francuskiego cukiernictwa. Oferuje szeroką gamę wyrobów cukierniczych w oparciu o francuskie i włoskie receptury przy użyciu naturalnych surowców najwyższej jakości. Firma posiada już 8 punktów stacjonarnych w Warszawie, a także punkty w łódzkiej Manufakturze i poznańskiej Posnanii.

Sucré powiększa grono klientów działu Public Relations, do którego należą obecnie m.in.: drogerie Natura, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Phenicoptere (producent rękawic GLOV), Demant Technology Centre i kancelaria MKZ Partnerzy.

Źródło: Valkea Media

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764