logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sucré nowym klientem Valkea Media

  PR 31.08.2017, przeczytano 384 razy

Do grona klientów grupy mediowej Valkea dołączyła marka Sucré znana z jakościowych produktów cukierniczych. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sucr%C3%A9-nowym-klientem-valkea-media,33565,artykul.html

Do zadań grupy Valkea należy realizacja działań PR produktowego, doradztwo w zakresie strategii komunikacyjnej firmy, media relations i współpraca z influencerami. Za działania na rzecz nowego klienta odpowiada zespół prowadzony przez Annę Augustyniak-Hoffman, PR&Marketing Directora.

Sucré to pracownia cukiernicza założona w 2013 roku przez miłośników francuskiego cukiernictwa. Oferuje szeroką gamę wyrobów cukierniczych w oparciu o francuskie i włoskie receptury przy użyciu naturalnych surowców najwyższej jakości. Firma posiada już 8 punktów stacjonarnych w Warszawie, a także punkty w łódzkiej Manufakturze i poznańskiej Posnanii.

Sucré powiększa grono klientów działu Public Relations, do którego należą obecnie m.in.: drogerie Natura, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Phenicoptere (producent rękawic GLOV), Demant Technology Centre i kancelaria MKZ Partnerzy.

Źródło: Valkea Media

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764