logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sugestywny film na premierę nowego Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe

  PR 06.04.2020, przeczytano 258 razy
ilustracja

Z okazji premiery nowych Jeepów marka zrealizowała film, na którym pokazuje, jak wyglądały testy Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe. Ponadto marka ogłosiła, że salony Jeep dostępne są dla klientów za pośrednictwem aplikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sugestywny-film-na-premiere-nowego-jeepa-renegade%E2%80%99a-i-compassa-4xe,386474,artykul.html

Specjalna platforma internetowa, dająca pierwszym klientom na wybranych rynkach europejskich szansę zamówienia w przedsprzedaży do 30 kwietnia br. ekskluzywnego Jeep® Renegade’a i Compassa 4xe First Edition, okazała się ogromnym sukcesem. Teraz czas oczekiwania dobiega końca, a marka Jeep otwiera możliwość składania zamówień na samochód każdemu chętnemu.

Aby poradzić sobie z obecną trudną sytuacją, salony Jeepa są otwarte dla klientów za pośrednictwem aplikacji Google Hangouts Meet, co umożliwia zdalne prowadzenie działalności. Bez wychodzenia z domu klienci mogą odkrywać nowe modele z gamy, porozmawiać na czacie z konsultantem ds. sprzedaży i złożyć zamówienie na samochód. Włochy są pierwszym rynkiem stosującym tę technologię „zdalnego” kontaktu, która zostanie rozszerzona na inne kraje.

Wszystko jest już gotowe na nadejście tych premierowych edycji samochodów, zwiastujących nową erę dla marki Jeep.

By to uczcić, marka Jeep złożyła hołd technikom i inżynierom, którzy się temu przysłużyli, tworząc sugestywny film o tym, jak nowe modele kończyły jazdę testową o długości 3800 km, od fabryki Mirafiori w Turynie do centrum testowego w szwedzkim Arjeplog w Laponii.

W ciągu jednego emocjonującego tygodnia, pierwsze w regionie EMEA hybrydowe elektryczne modele Jeepa typu plug-in zostały przetestowane w rzeczywistych sytuacjach, w jakich mogą się znaleźć klienci, gdy zaawansowane systemy hybrydowe w samochodach poddawane są maksymalnej próbie.

Aby dowiedzieć się więcej, warto obejrzeć film będący hołdem dla codziennego zaangażowania techników i inżynierów, którzy dzień po dniu w bardzo zróżnicowanych sytuacjach przeprowadzają testy, kontrole, zatwierdzenia i badania wytrzymałościowe.

Tak jak wszystkie SUV-y Jeepa, nowy Renegade i Compass 4xe zostały poddane szerokiej gamie złożonych procesów, by zagwarantować klientom jakość, bezpieczeństwo, niezawodność i komfort w każdych warunkach.

ilustracjastrzałka

Źródło: FCA Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atrium Centrum Ploterowe zaprezentuje plotery Mutoh w Gdańsku
5 czerwca będą miały miejsce kolejne „prawdziwe Dni Otwarte” firmy Atrium Centrum Ploterowe. Tym razem plotery Mutoh zaprezentują swoje możliwości w Trójmieście.
Aldi zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna...
Platige Image zaprasza na livestream z Damianem Nenowem
W ramach przeglądu krótkometrażowych filmów animowanych Platige Originals: Long Story Shorts, Platige Image zaprasza na spotkanie z Damianem Nenowem, reżyserem, członkiem Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej. Spotkanie rozpocznie się w najbliższy czwartek, 4. czerwca o godzinie 18:00 na kanale YouTube Platige.
Nec uruchamia dedykowany portal webinarowy
NEC Display Solutions Europe uruchomił swój dedykowany portal webinarowy. To narzędzie edukacyjne oferuje ogromną ilość merytorycznych treści zarówno na żywo, jak i pobieranych na żądanie - obejmujących tematy produktowe, rynkowe oraz zagadnienia technologiczne. Portal ma za zadanie zapewnić transfer wiedzy i wgląd w rozwiązania, które będą najlepsze dla...
Radosław Gołąb odpowiedzialny za rozwój produktów digital AMS
1 czerwca 2020 r. do zespołu AMS, lidera rynku OOH w Polsce, dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko Dyrektora ds. rozwoju produktów digital.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764