logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces „UWAGI!” na INMA Global Media Awards 2019

  PR 24.05.2019, przeczytano 290 razy

17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-_uwagi%21_-na-inma-global-media-awards-2019,382596,artykul.html

W ostatni piątek (17 maja) podczas uroczystej gali Global Media Awards Dinner poznaliśmy najlepsze rozwiązania promocyjno-marketingowe ubiegłego roku. W zaszczytnym gronie laureatów znalazł się sztandarowy program interwencyjny stacji TVN – „ Uwaga!”. Jury INMA Global Media Awards doceniło zaangażowanie mediów społecznościowych przy produkcji reportaży, przyznając twórcom trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za akcję #tematdlauwagi.

#tematdlauwagi to wymyślony w 2015 roku – przez autorów programu „Uwaga!” – hashtag dla użytkowników mediów społecznościowych. Ma on na celu wzbudzić zainteresowanie twórców programu ważnymi i kontrowersyjnymi wydarzeniami, które dzieją się wśród lokalnych społeczności, a do których im samym nie zawsze udaje się dotrzeć. W ramach projektu internauci publikują posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi, a monitorująca sieć redakcja na bieżąco reaguje na pojawiające się zgłoszenia. Na stronie oficjalnej programu zadebiutowała również zakładka „#tematdlauwagi”, w której można zapoznać się ze zgłaszanymi przez cały czas propozycjami treści.

Od startu akcji internauci użyli hashtagu #tematdlauwagi ponad 300 tysięcy razy. A to przełożyło się na fakt, że aż ¼ reportaży emitowanych miesięcznie przez „Uwagę!” jest inspirowana przez widzów. Wzrosła także  o 45 proc. popularność oficjalnej witryny internetowej programu, która ściąga coraz nowszych użytkowników sieci i angażuje do reagowania na otaczającą ich rzeczywistość.

INMA Global Media Awards, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych, to jednej z najbardziej znanych konkursów branży newsowej na świecie. Do tegorocznej edycji zgłoszono 664 projekty firm medialnych z 34 krajów świata. Wśród nominowanych znaleźli się przedstawiciele wydawnictw prasowych, stacji telewizyjnych oraz radiowych i media internetowe. Jury składające się z 46 prezesów z 15 państw wybrało „wąskie” grono 194 finalistów.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764