logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces akcji „Odkrywamy Polskę” z wykorzystaniem aplikacji Foap

  PR 11.07.2013, przeczytano 1757 razy
ilustracja

Zakończyła się fotograficzna misja odkrywania Polski lokalnej, której podjęła się Panorama Firm. Akcja, pt. „Odkrywamy Polskę” została przeprowadzona za pośrednictwem aplikacji Foap, umożliwiającej użytkownikom sprzedaż własnych zdjęć w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-akcji-odkrywamy-polske-z-wykorzystaniem-aplikacji-foap,19211,artykul.html

Ideą organizatorów projektu było zgromadzenie jak największej galerii fotografii przedstawiających znane i ciekawe miejsca w Polsce. Panorama Firm, która służy do odkrywania, m.in. miejsc w okolicy, jako pierwsza firma w Polsce, korzystając z pozytywnych rekomendacji z rynku szwedzkiego, zrealizowała akcję z wykorzystaniem aplikacji Foap.

Czym jest Foap?
Foap to aplikacja dostępna na platformie iOS (wkrótce również na - Android) pozwalająca na zarabianie na publikowanych przez użytkowników zdjęciach wykonanych iPhonem. Zrobione przez autora fotografie są umieszczone w serwisie Foap Market i opisane tagami, krótkimi hasłami, dzięki którym można je łatwo znaleźć i kupić.

Serwis działa na podobnych zasadach co popularne istockphoto.com. Autor za każde sprzedane za pośrednictwem Foap Market zdjęcie otrzymuje wynagrodzenie, zgodnie z warunkami opisanymi na stronach serwisu. Foap może być również efektywnym narzędziem dla osób czy firm, które chcą zakupić interesujące, autorskie zdjęcia. Pomysł na serwis powstał w Szwecji i zyskuje wielu zwolenników, którzy chcą zarabiać na swoich fotografiach w Internecie.

Panorama Firm odkrywa zakątki Polski
Misja, pt. „Odkrywamy Polskę” realizowana była w dniach 3-16 czerwca br. Jej uczestnicy mieli za zadanie przesłać zdjęcia przedstawiające lokalną Polskę, zarówno zabytki, budowle jak i miejsca czy krajobrazy. W ciągu niespełna dwóch tygodni nadesłano ponad 150 interesujących zdjęć, przedstawiających dobrze znane i rozpoznawalne punkty z polskich miast jak i przepiękne krajobrazy.

Sukces akcji  "Odkrywamy Polskę" pokazuje, że telefon komórkowy stał się narzędziem pierwszego wyboru, kiedy chcemy zrobić zdjęcie lub coś znaleźć. Idea projektu jest nam bardzo bliska, ponieważ Panorama Firm służy do odkrywania ciekawych miejsc w pobliżu i lokalnego wyszukiwania informacji. Tym bardziej jesteśmy dumni, ponieważ jako pierwsi doceniliśmy Foap jako skuteczne narzędzie komunikacji i realizacji akcji społecznych w Polsce. Nagrodziliśmy zdjęcia przedstawiające interesujące i piękne miejsca, charakteryzujące lokalną Polskę. Zwycięzca otrzymał wysoką nagrodę pieniężną – mówi Iwona Dziedzic-Gawryś, Specjalista ds. Public Relations w Eniro Polska.

Wszystkie nadesłane zdjęcia, w tym również zwycięskie prace, są dostępne na stronie – http://Foap.com/panoramafirm/localpoland

Panorama Firm zapowiada, że była to pierwsza, ale nie ostatnia akcja z wykorzystaniem aplikacji Foap aktywizująca użytkowników do odkrywania polskich zakątków. Wkrótce rozpocznie się nowa, w której po raz kolejny do wygrania będzie nagroda pieniężna.

Źródło: Eniro Polska

www.eniro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764