logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces akcji „Odkrywamy Polskę” z wykorzystaniem aplikacji Foap

  PR 11.07.2013, przeczytano 1751 razy
ilustracja

Zakończyła się fotograficzna misja odkrywania Polski lokalnej, której podjęła się Panorama Firm. Akcja, pt. „Odkrywamy Polskę” została przeprowadzona za pośrednictwem aplikacji Foap, umożliwiającej użytkownikom sprzedaż własnych zdjęć w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-akcji-odkrywamy-polske-z-wykorzystaniem-aplikacji-foap,19211,artykul.html

Ideą organizatorów projektu było zgromadzenie jak największej galerii fotografii przedstawiających znane i ciekawe miejsca w Polsce. Panorama Firm, która służy do odkrywania, m.in. miejsc w okolicy, jako pierwsza firma w Polsce, korzystając z pozytywnych rekomendacji z rynku szwedzkiego, zrealizowała akcję z wykorzystaniem aplikacji Foap.

Czym jest Foap?
Foap to aplikacja dostępna na platformie iOS (wkrótce również na - Android) pozwalająca na zarabianie na publikowanych przez użytkowników zdjęciach wykonanych iPhonem. Zrobione przez autora fotografie są umieszczone w serwisie Foap Market i opisane tagami, krótkimi hasłami, dzięki którym można je łatwo znaleźć i kupić.

Serwis działa na podobnych zasadach co popularne istockphoto.com. Autor za każde sprzedane za pośrednictwem Foap Market zdjęcie otrzymuje wynagrodzenie, zgodnie z warunkami opisanymi na stronach serwisu. Foap może być również efektywnym narzędziem dla osób czy firm, które chcą zakupić interesujące, autorskie zdjęcia. Pomysł na serwis powstał w Szwecji i zyskuje wielu zwolenników, którzy chcą zarabiać na swoich fotografiach w Internecie.

Panorama Firm odkrywa zakątki Polski
Misja, pt. „Odkrywamy Polskę” realizowana była w dniach 3-16 czerwca br. Jej uczestnicy mieli za zadanie przesłać zdjęcia przedstawiające lokalną Polskę, zarówno zabytki, budowle jak i miejsca czy krajobrazy. W ciągu niespełna dwóch tygodni nadesłano ponad 150 interesujących zdjęć, przedstawiających dobrze znane i rozpoznawalne punkty z polskich miast jak i przepiękne krajobrazy.

Sukces akcji  "Odkrywamy Polskę" pokazuje, że telefon komórkowy stał się narzędziem pierwszego wyboru, kiedy chcemy zrobić zdjęcie lub coś znaleźć. Idea projektu jest nam bardzo bliska, ponieważ Panorama Firm służy do odkrywania ciekawych miejsc w pobliżu i lokalnego wyszukiwania informacji. Tym bardziej jesteśmy dumni, ponieważ jako pierwsi doceniliśmy Foap jako skuteczne narzędzie komunikacji i realizacji akcji społecznych w Polsce. Nagrodziliśmy zdjęcia przedstawiające interesujące i piękne miejsca, charakteryzujące lokalną Polskę. Zwycięzca otrzymał wysoką nagrodę pieniężną – mówi Iwona Dziedzic-Gawryś, Specjalista ds. Public Relations w Eniro Polska.

Wszystkie nadesłane zdjęcia, w tym również zwycięskie prace, są dostępne na stronie – http://Foap.com/panoramafirm/localpoland

Panorama Firm zapowiada, że była to pierwsza, ale nie ostatnia akcja z wykorzystaniem aplikacji Foap aktywizująca użytkowników do odkrywania polskich zakątków. Wkrótce rozpocznie się nowa, w której po raz kolejny do wygrania będzie nagroda pieniężna.

Źródło: Eniro Polska

www.eniro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Naukowa Fundacja Polpharmy klientem Heima PR
Z początkiem roku do klientów agencji dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach
14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy,...
Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.
Tworzenie aplikacji tańsze dzięki wsparciu AI i platformom no-code
Według analizy McKinsey wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w procesie tworzenia oprogramowania może pozwolić firmom na znaczną redukcję kosztów w tym zakresie – nawet do 45 proc. Wynika to przede wszystkim ze zdolności AI do opracowywania wstępnych wersji kodu. Funkcja ta stwarza podstawę do dyskusji na temat wzajemnej relacji pomiędzy...
Zmiany w zarządzie Semcore
Zarząd Semcore i stanowisko COO opuścił Alek Cierniewski, który po ponad dekadzie odchodzi z firmy. Jego miejsce zajmie Michał Jangas, dotychczasowy Chief Delivery Officer.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764