logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Almette na Tiktoku

  PR 30.03.2023, przeczytano 640 razy

Filmy reklamowe Almette emitowane na TikToku zostały uznane za jedne z najbardziej angażujących w historii tej platformy. Dwa filmy z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage znalazły się w top najchętniej oglądanych, komentowanych i udostępnianych reklamach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-almette-na-tiktoku,399468,artykul.html

TikTok, platforma komunikacyjna, której główna funkcja polega na możliwości publikowania krótkich materiałów video, w ostatnich dwóch latach robi w Polsce furorę. Popularna zwłaszcza wśród młodych osób jest obecnie, zaraz po Facebooku i Instagramie, trzecią największą platformą komunikacyjną i reklamową. W naszym kraju korzysta z niej 29 milionów użytkowników, z czego 11 milionów robi to regularnie.

- Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że TikTok przyjrzał się materiałom Almette i ogromnie dumni, że ocenił filmy jako idealnie dostosowane do oczekiwań użytkowników tej platformy, a podejście do kreacji prezentowane przez markę zostało uznane doskonałym przykładem tzw. „marketingu efektywności”. To potwierdzenie, że nasze kreacje są skuteczne i osiągają wysoki zwrot z inwestycji – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

3 wyróżnione filmy reklamowe Almette – dwa z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage – zostały umieszczone w tzw. „TikTok Creative Center” w zakładce „TopAds” pokazującej „BEST PRACTISE”. Materiały są widoczne dla użytkowników i reklamodawców TikToka z całego świata.

Źródło: Almette

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764