logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Atrium na targach Euro-Reklama 2011

   21.04.2011, przeczytano 4441 razy
ilustracja

W dniach od 12 do 15 kwietnia 2011 na poznańskiej Euro-Reklamie firma Atrium Centrum Ploterowe po raz kolejny zaprezentowała pełną ofertę maszyn do druku wielkoformatowego. Jak informują przedstawiciele firmy, nie zabrakło premier, nagród i licytacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-atrium-na-targach-euro-reklama-2011,12422,artykul.html

W pawilonie 3A Międzynarodowych Targów Poznańskich opolski dystrybutor zaprezentował kilka premierowych rozwiązań oraz ofertę wielkoformatowych drukarek solwentowych, ploterów UV, ploterów tnących oraz laminatorów.

Na poznańskich targach swoją premierę miała pierwsza maszyna UV firmy Durst, określona jako ''entry level''. Omega 1 daje możliwość wejścia w produkcyjny druk UV bez dużych nakładów finansowych. Omega 1 to tablicowo-rolowa drukarka UV o szerokości 1,60 m i wysokiej rozdzielczości 1728 dpi. Jest to ploter 4 kolorowy z możliwością użycia kolorów PCA (pomarańcz, fiolet, szary, LC, LM) a także z kolorem białym. Urządzenie dostępne w kilku konfiguracjach kolorystycznych. Produkcyjna wydajność urządzenia sięga 35 m2/h.

W trakcie targów przyznany został także Złoty Medal dla ekologicznego ''flatbed'a'' Mutoh ValueJet Hybrid, przeznaczonego do niskonakładowej produkcji wysokiej jakości grafik na większości mediów i na materiały, przy których nie ma możliwości zastosowania druku solwentowego.

Na stoisku Atrium można było zapoznać się z pełnym przeglądem maszyn belgijsko-japońskiej firmy Mutoh. Maszyny eko-solwentowe były reprezentowane przez serię ploterów Mutoh ValueJet: VJ-1304 o szerokości 1,37 metra i VJ-1614 o szerokości 1,62 metra. Oba charakteryzują się wysoką rozdzielczością druku do 1440 dpi. Dzięki technologii druku falą z przeplotem są w stanie osiągnąć prędkość zadruku odpowiednio 14 i 18,2 m2/h (bez paskowania). Linia eko-solwentowych ploterów ValueJet charakteryzować ma się także bardzo łatwą obsługą. Plotery te mogą pracować w pomieszczeniach biurowych, bez dodatkowych systemy wentylacji.

Linia ploterów mild-solwentowych reprezentowana była przez produkcyjny ploter Mutoh Spitfire 90. Maszyna ta cechuje się prędkością druku sięgającą 42 m2/h, technologią Intelligent Interweaving (druk falą z przeplotem), która powoduje zanik paskowania, i jakość druku 720 dpi.

Segment solwentowych maszyn o zadruku 3,2 m reprezentowne były m.in. plotery koreańskiej firmy DGI. Przykładowo, ploter DGI PolaJet wyposażony jest w głowice Spectra drukujące w rozdzielczości do 720 dpi. Jego maksymalna prędkość druku do 75 m2/h czynić ma go prawdziwie produkcyjnym ploterem solwentowym.

Innymi urządzeniami 3,20 m były niedrogie maszyny solwentowe Allwin Konica, z podzespołami pochodzącymi od japońskich i amerykańskich producentów.

Na stanowisku Atrium można było zapoznać się także z ploterami drukującymi w technologii UV. Mutoh Zephyr to rolowo-stołowy, niedrogi i uniwersalny ploter UV o szerokości 1,6 metra. Wyposażony on jest w greyscalowe głowice o zmiennej wielkości kropli od 8 do 40 pl drukujące w technologii Intelligent Interweaving. Prędkość maksymalna urządzenia to 60 m2/h.

Na stoisku Atrium obywały się także licytacje nowych ploterów od 50% ich wartości.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe
www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764