logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sukces Atrium na targach Remadays

  PR 08.02.2013, przeczytano 1404 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów RemaDays 2013 firma Atrium Centrum Ploterowe zaprezentowała premierowe i bestsellerowe urządzenia do produkcji reklamy wielkoformatowej takich marek jak Mutoh, Zenith i Summa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sukces-atrium-na-targach-remadays,17907,artykul.html

Ogromne zainteresowanie towarzyszyło urządzeniom na stoisku polskiego dostawcy urządzeń do druku wielkoformatowego. Goście odwiedzający targi RemaDays byli świadkami kilku targowych premier: Mutoh ValueJet 1638,  Zenith A1802S i Zenith 1601. Można było także zobaczyć w akcji bestsellerowy ploter Mutoh Spitfire 90'' oraz ponad 3-metrowy Zenith KM 3200.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym dystrybutorem ploterów Mutoh i Zenith w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764